Graimer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei. Jeg har en Canon Pixma MP800R, men jeg sliter litt med fargene.. på bilder osv blir ikke fargene akkurat som på skjermen. det blir blassere og jeg merker litt rødfarge i det vite som ikke skulle vært der ifølge skjermen noen ganger(ting som er hvitt/lystgrått kan bli rosa).. jeg vet at jeg kan bytte fargeprofiler, men jeg vil helst slippe å tømme alt blekket mitt på å teste alle. noen som har oppdaget det samme med denne skriveren?(som f.eks. vet hvem av de standarde fargeprofilene som er best hvis det hjelper.). noen tips?? kan jeg bruke samme fargeprofil som skjermen har på skriveren, ville det funka, eller er det 2 forskjellige typer fargeprofiler?? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) den skjermen du nevnert først er det den som er koblet til pcen ? dataskjermen skal ha en profil skriveren skal ha en profil jeg antar at skjermen på skriveren skal ha sin egen fargeprofil.dette blir som digitalkamraene. bildet på skjermen stemmer ikke altid helt med det man skriver ut . prøv netsiden til canaon. det er det eneste jeg kan hjelpe med canon Endret 27. oktober 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå