cbs77 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) I høyre hjørne vises logoen for "Trygg fjerning av maskinvare" Når jeg trykker på den vises systemdisken min c: som er WD raptor koblet til via SATA. Hvorfor og kan jeg få vekk symbolet? Endret 26. oktober 2006 av cbs77 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) I høyre hjørne vises logoen for "Trygg fjerning av maskinvare" Når jeg trykker på den vises systemdisken min c: som er WD raptor koblet til via SATA. Hvorfor og kan jeg få vekk symbolet? 7156980[/snapback] har akkurat det samme problemet selv, sjekk her: LINK Kansje det noen der har skrevet hjelper. Men jeg har ikke klart å få det bort enda. Endret 26. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette er ikke en feil men en "feature". Med SATA kan man plugge ut og inn disker mens operativsystemet er igang. Om systemdisken skal gå inn under "trygg fjerning av maskinvare" kan selvsagt diskuteres... Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Fant ett forum der noen anbefaler å nedgradere IDE driverene til microsoft sine. Altså avinstallere IDE driverene som kom for chipsettet. Microsoft sine drivere skal nok ikke støtte hotswap av sata disker, høres logisk ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå