redkite Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 porblemet er at jeg ikke får til å åpne en bestemt port i routern(Åpne port 25524 til Utorrent) har fulgt guiden som står på portforward.com men det hjelper ikke. grunnen til at jeg vil åpne porten er at jeg laster bare ned med ein hastighet på 5-10kbps maks. Og da har jeg en 6Mbit linje. noen som vet hva som er galt? Det er en linksys wrt54g router. takker for svar. Lenke til kommentar
Tutters Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 porblemet er at jeg ikke får til å åpne en bestemt port i routern(Åpne port 25524 til Utorrent)har fulgt guiden som står på portforward.com men det hjelper ikke. grunnen til at jeg vil åpne porten er at jeg laster bare ned med ein hastighet på 5-10kbps maks. Og da har jeg en 6Mbit linje. noen som vet hva som er galt? Det er en linksys wrt54g router. takker for svar. 7156978[/snapback] Jeg har mye problemer med torrent selv, men det kan være dårlig torrent, ellers så lar ikke torrent klienten deg laste ned fort hvis ikke du har høy opplastningshastighet. Torrent går på at når du har lasta ned en bit av en fil fra seederen, og en annen skal laste ned samme etter deg, laster han ned fra deg. Dette vet du sikkert, men prøv å sette opp opplastningshastigheten hvis du ikke har prøvd det ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå