Nedward Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vel, som topicen sier. Hvis jeg lager en post der jeg bruker [spoiler] eller [skjul] på feil måte. Altså jeg skriver [/spoiler] Tekst i spoilertag [spoiler] så skjer det rare ting, jeg får f.eks. ikke fram hurtigsvar-og rediger knappen også kommer det opp en knapp i posten som det står "Gå" på. Eksempel på dette finnes her og her I den linken til test forumet så skal det være tre svar, men jeg får bare opp to svar. Jeg ser ikke det 3. før jeg trykker på svar nå knappen. Mulig det er nettleserene (opera 9.01 og IE 6) det er feil med, men jeg tviler sterkt siden det er begge. Her er forøvrig bilde også. Det øverste bildet er i fra IE. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er litt plagsomt ja, så driver nå å lager en ny tagg som krever at man må markere teksten i spoileren, det vil fikse opp i dette problemet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Og da skal spoileren ha blitt en del bedre. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Så det var dette som skjedde med spoileren min! Dere har oppgradert den... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Så det var dette som skjedde med spoileren min! Dere har oppgradert den... 7159274[/snapback] Og oppgraderingen er nå fullført, tilbakemeldinger rundt den kan tas her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry7160064 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg