merkur Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei. Til tirsdag skal vi skrive om to av de tre bøkene vi har fått i særemne. Oppgaven er: Sammenlign to av bøkene med tanke på komposisjon og tematikk. Jeg har valgt disse bøkene av Jo Nesbø: - Frelseren - Flaggermusmannen - Sorgenfri Er ikke helt sikker på hvem av bøkene jeg skal sammenligne enda. Forslag? Noen som kan hjelpe meg eller gi meg noen tips til denne oppgaven? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg ville tatt Frelseren og Flaggermusmannen, da dette er den første og den siste boken, det er også her han er mest på felgen, synes jeg, i Sorgenfri (som jeg har litt problemer med å huske selv om jeg har lest alle bøkene om Harry Hole) så mener jeg at Harry Hole har det ganske bra, tragedien er litt mer interessant Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ville valgt Rødstrupe fremfor Sorgenfri. Den har to spennende saker på gang, mens Sorgenfri bare har en. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har også valgt Jo Nesbø til særemne. Trenger noe hjelp til personkarateristik av Harrym Hole. Hva burde jeg nevne når jeg skriver om han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå