Gå til innhold

Erfaringer med NEC MultiSync 20WGX2? Haster.

MrOlympia

Anbefalte innlegg

Noen som har denne skjermen her? Den er på timestilbud hos netshop fram til 1800 og jeg lurer på om jeg skal slå til. Bruker data mest til spilling, (UT2004, WoW, Gothic3, Fear, HL2 etc). Hender jeg ser film på pcn. Hvis det er noen som eier denne skjermen ville jeg satt stor pris på raske tilbakemeldinger da tilbudet ikke varer evig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt denne skjermen nå en god tid og må si meg veldig .. veldig fornøyd. :) Spillene du lister støtter alle widescreen format (usikker på UT2004 dog). Skjermen har veldig bra farge/kontrast og så å si ingen ghosting. Ventet selv veldig lenge på en LCD som hadde både bra farger og lite til ingen ghosting og valgte denne da den kom ut. Anbefales iallefall av meg.

Har også to kompiser som har kjøpt samme skjerm etter at de så den i aksjon på et LAN. De andre som ikke har kjøpt hadde ikke råd. :cool:

Også, den duger også veldig bra til film. Må bare stille inn litt på LCD menyen først mellom hver gang du ser film/spiller.

ed: har ikke fulgt med på skjermer som er lansert etter mitt kjøp, så godt mulig det finnes rimligere alternativer med like bra kvalitet.

Endret av hishadow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...