Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en er ikke helt god

Anbefalte innlegg

Siden to uker tilbake har pcen min nekta og åpne mer enn 5 vinduer. Hvis jeg gjør det så skjer de merkeligste ting, de forskjellige vinduene jeg har åpne går inn i hverandre og skrift forsvinner og alle mulige andre ting. Dette er sikkert ubrukelig innformasjon, men kan vel ta det med for det:

Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo bærbar pc. Den har windows ME og ble kjøpt når winME var helt nytt. Under pc'en er det et lokk som har falt av. Det lokket (er jeg ganske sikker på) skjulte ram'en.

Håper noen har noen ideer om hva dette er for noe:)

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...