kalle_klovn_1990 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Siden to uker tilbake har pcen min nekta og åpne mer enn 5 vinduer. Hvis jeg gjør det så skjer de merkeligste ting, de forskjellige vinduene jeg har åpne går inn i hverandre og skrift forsvinner og alle mulige andre ting. Dette er sikkert ubrukelig innformasjon, men kan vel ta det med for det: Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo bærbar pc. Den har windows ME og ble kjøpt når winME var helt nytt. Under pc'en er det et lokk som har falt av. Det lokket (er jeg ganske sikker på) skjulte ram'en. Håper noen har noen ideer om hva dette er for noe:) Takk Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) En grunn! WIN ME! Windows millenium er det mest ubrukelige som finnes, og med virus etc er det enda værre. Legg inn xp eller alt anna.....tilogmed 3.11 er mer stabilt Endret 26. oktober 2006 av darkz Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Urgh, den bærbare kassa klarer ikke innstalere noe nytt, tro meg, jeg har prøvd.. Jeg tror jeg endelig følger det samme rådet jeg får av alle; kjøp ny pc!! Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg