suuhoo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei Dere må hjelpe meg! Når jeg spiller counter-strike source kommer denne meldingen opp: Programmet ble ikke riktig initialisert (0x000012d) Hva betyr det?? Hva skal jeg gjøre?? Takker for hjelpen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Prøvd å reinstallere det? Du må nesten komme med litt mer info. Skjer det ofte? Gjør du noe spesielt i spillet når meldingen dukker opp? Er det etter en bestemt tidsperiode? Multiplayer eller mot bots? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det skjer hver gang når jeg spiller over nettet. Jeg spiller litt, så dauer jeg å så klikker hele maskin og så kommer den meldingen opp. Har ikke testet å spille mot bare boter. Jeg har prøvd å reinstalere det en gang. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Så på et forum med den feilmeldinga, hos han var det Norton software som fukka opp. Men hos en anna var det noe windows baserte greier jeg ikke helt fikk med meg. Prøvd å oppdatere drivere og directx? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Så på et forum med den feilmeldinga, hos han var det Norton software som fukka opp. Men hos en anna var det noe windows baserte greier jeg ikke helt fikk med meg. Prøvd å oppdatere drivere og directx? 7156506[/snapback] Vi har norton antivirus på denne maskinen. Hvordan oppdaterer jeg drivere og dirctx?? (kan ikke så ekstremt mye om data) Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 http://www.microsoft.com/windows/directx/default.mspx Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Så på et forum med den feilmeldinga, hos han var det Norton software som fukka opp. Men hos en anna var det noe windows baserte greier jeg ikke helt fikk med meg. Prøvd å oppdatere drivere og directx? 7156506[/snapback] Ble litt bedre etter å ha oppdatert directx, men hvordan oppdaterer jeg drivere?? Nå kunne jeg spille noen runder før jeg fikk feilmeldingen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Så på et forum med den feilmeldinga, hos han var det Norton software som fukka opp. Men hos en anna var det noe windows baserte greier jeg ikke helt fikk med meg. Prøvd å oppdatere drivere og directx? 7156506[/snapback] Ble litt bedre etter å ha oppdatert directx, men hvordan oppdaterer jeg drivere?? Nå kunne jeg spille noen runder før jeg fikk feilmeldingen 7158840[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=350799 Her finner du de driverne du trenger for skjermkort. Husk og velge rett! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Så på et forum med den feilmeldinga, hos han var det Norton software som fukka opp. Men hos en anna var det noe windows baserte greier jeg ikke helt fikk med meg. Prøvd å oppdatere drivere og directx? 7156506[/snapback] Ble litt bedre etter å ha oppdatert directx, men hvordan oppdaterer jeg drivere?? Nå kunne jeg spille noen runder før jeg fikk feilmeldingen 7158840[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=350799 Her finner du de driverne du trenger for skjermkort. Husk og velge rett! 7158866[/snapback] Hvordan vet jeg hva jeg skal laste ned?? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva er produsenten til skjermkortet da? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva er produsenten til skjermkortet da? 7159333[/snapback] Hvor finner jeg ut hva det heter?? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva er produsenten til skjermkortet da? 7159333[/snapback] Hvor finner jeg ut hva det heter?? 7159738[/snapback] ? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Høyre klikk på skrivebordet, der står nanvet under oppløsning. Ellers er fult navn i enhetsbehandling under høyreklikk på "min datamaskin" Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei Fant det ut (tror jeg) RADEON X600 256MB HyperMemory. Så hva skal jeg gjøre nå for å oppdatere driveren?? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 ? Hva skal jeg laste ned?? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) http://ati.amd.com/ Funker ikke med direktelinker, men du finner sikkert ut av det selv om du ser i navigasjonen. Endret 27. oktober 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 http://ati.amd.com/ Funker ikke med direktelinker, men du finner sikkert ut av det selv om du ser i navigasjonen. 7166086[/snapback] Takker for all hjelp så langt Nå har jeg kommet hit AMD Hva skal jeg laste ned?? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 XP Drivers and Software -> RADEON -> Catalyst 6.9 Windows XP - Driver Download Her kan du velge "Low Speed Dial-up #1", da får du kun driveren. Ellers laster du ned den som står helt på toppen av "High speed (Cable/DSL)". Tror ikke du trenger #2 på "High Speed..", jeg er ikke så kjent med ATI's driverløsninger. Lenke til kommentar
dagan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mine erfaringer med orignaledriverene til ATI Radeon er ikke så gode, ikke i samspill med CS hvert fall. Anbefaler at du kanskje ser litt på omegadrivere. Har fungert bra hos meg hvert fall. http://omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei Skal bare takke for all hjelpa jeg har fått Nå funker CS som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå