Gå til innhold

Hvilket ps2 spill tilsvarer best mulig Unreal?


andrevr

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Lagde tidligere en ny tråd hvor jeg hadde to spørsmål

1.Hva er best for meg, xbox eller ps2?

90% av svarene gikk i favør av xbox, men har allikevel endt opp med å kjøpe en brukt ps2 av en kar for 1000 siden jeg kjenner mange jeg kan låne ps2 spill etc av...

 

2. Finnes det et spill på ps2 som tilsvarer Unreal (på xbox og pc)?

 

Sistnevnte spørsmål fikk jeg fint lite svar på. Alle var mer opptatt av å si hvor bra og dårlig ps2 og xbox var.

 

Så spørsmålet er, når jeg først har en ps2, hvilket spill er da det beste for en som elsket Unreal Turnament på pc??

 

Takk for alle evnt svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den forrige tråden din så sier vel Bralt allerede i post nr 2 at Unreal Tournament finnes på PS2, men enig i at folk som er nødt til å krangle om hvilken platform som er best er ganske annoying. Særlig fordi de aldri kommer til å overbevise hverandre allikevel...

Har ikke spillt mye Unreal, men den beste fps'en til PS2 er utvilsomt TimeSplitters2.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-08 15:12, skrev andrevr:

Hei

Lagde tidligere en ny tråd hvor jeg hadde to spørsmål

1.Hva er best for meg, xbox eller ps2?

90% av svarene gikk i favør av xbox, men har allikevel endt opp med å kjøpe en brukt ps2 av en kar for 1000 siden jeg kjenner mange jeg kan låne ps2 spill etc av...


 

Mitt spørsmål er da: hva er vitsen med å lage en slik tråd, når du allikevel går i mot 90 % av anbefalingene?

Lenke til kommentar

jeg går imot 90% av anbefalingene siden jeg får et godt tilbud på en ps2 maskin. I tillegg ser jeg det som en stor fordel at jeg kjenner flere som har en del ps2 spill slik at jeg slipper å betale 5-600 for ethvert spill jeg vil spille (kjenner ingen som har xbox selv).

 

To viktige ting som avgjorde valget mitt, pris og den store mengden ps2 spill.

 

Tipset om Timesplitters 2 takker jeg for. Det skal jeg vurdere.

 

Forøvrig er det unødvendig å kritisere mitt valg av konsoll. Er så mange forskjellige meninger om xbox og ps2 og istedenfor å si at de forskjellige konsollene er dårlige etc kan vi vel bare konstatere at begge konsollene er meget bra, men passer til litt forskjellig type "spillere".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...