Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Vil ikke si at spillet er verdt 9.1/10... Det tar en dag å runne, historien er ikke spesielt bra, alle fiendene er de samme, og det eneste tøffe med spillet er å løpe fram å skyte fiendene så blod og lemmer fyker i alle kanter. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) På Xbox360 demoen alene er det jo hele 3 typer fiender, jo, dessuten så er det en grunn til at alle ser like ut; de har "armour" på seg. Sikkert masseprodusert ... Endret 2. november 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Vil ikke si at spillet er verdt 9.1/10... Det tar en dag å runne, historien er ikke spesielt bra, alle fiendene er de samme, og det eneste tøffe med spillet er å løpe fram å skyte fiendene så blod og lemmer fyker i alle kanter. 7205243[/snapback] Du burde nok ikke skaffe GoW Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Gears of War har jo en grei variasjon og det er et MUST fra min side.... Til Cutthroat Bill: I hele FEAR finnes det nøyaktig 8 fiender, det er hvis man teller med skyggene og de forskjellige draktene klonene bruker(3). Endret 2. november 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Har du spilt GoW? Hvordan kan du si det er en grei variasjon når du synes F.E.A.R ikke er det? Du skriver alle fiendene er de samme, og det eneste tøffe med spillet er å løpe fram å skyte fiendene så blod og lemmer fyker i alle kanter. GoW er sikkert ikke så langt unna dette her. Selv om det kanskje er flere fiender så er det mye av det samme sikkert. Jeg synes det ikke er noe galt i det, men om du ikke liker slike spill så burde du jo ikke kjøpe det. F.E.A.R er en av de beste spillene som har kommet på PC og nå kommer det til X360. Ikke rart at det fikk 9.1 Endret 2. november 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Jeg har ikke spilt GoW, men jeg har sett videone og lest rapporter, og det ser mye bedre ut enn FEAR. På FEAR må du sloss i en trang gang hele tia, det gir litt minner om DOOM, i GoW skal du være gatas konge, og det kan jeg si er mye heftigere utifra tidligere erfaring. Endret 2. november 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 En del unødvendig sitering fjernet. Dere trenger ikke å sitere innlegget over. Ved å sitere et innlegg med sitat, missbruker dere bare plassen. Birger Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 FEAR var en klar 9'er for meg da jeg spilte det på PC. Hadde tenkt til å spille det om igjen på høyere vanskelighetsgrad, men så lånte jeg det bort til en kompis og har ikke sett det siden. Kan sikkert få det tilbake når jeg spør - men jeg vurderer seriøst å få meg dette på 360. Har lyst på et gjensyn - da på stor skjerm og med 5.1 lyd. Demoen lovet bra. Savnet nok noe variasjon på brettene etterhvert da jeg spilte PC versjonen. Samtidig var AI, kampene, grafikken og til tider skrekkeffekten så bra at det drev meg framover alikevel. Dr Peedee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 MÅ igjen si meg enig med Dr.Peedee. Det spillet var årets spill for meg på PC i fjor. KJøppt og rundet på PC, men er litt sugen på å spille det i 5.1 eg oogså ser du. Og i og med at det kan skaffet region-fritt så må dette vurderes. Men det blir ingen prioritet i og med at lommeboka snart ikkje har noen pung igjen å svi på pga. tidenes spillkalas de neste mnd. Har ikkje vert bort dette noen gang før. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 MÅ igjen si meg enig med Dr.Peedee. Det spillet var årets spill for meg på PC i fjor. KJøppt og rundet på PC, men er litt sugen på å spille det i 5.1 eg oogså ser du. Og i og med at det kan skaffet region-fritt så må dette vurderes. Men det blir ingen prioritet i og med at lommeboka snart ikkje har noen pung igjen å svi på pga. tidenes spillkalas de neste mnd. Har ikkje vert bort dette noen gang før. 7205878[/snapback] ....Har du prøvd Rome:Total war? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Play-Asia.com har ikke satt det til regionsfritt enda Men kommer vel til å bestille det ja.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ....Har du prøvd Rome:Total war? 7205903[/snapback] Eg må innrømme at eg overhodet ikkje såg poenget der Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Sorry, så først nå at det kom ut i 2004 istedenfor 2005 :/ Syntes det er det beste spillet på flere år. MEN, vil nok også si at Quake 4 var en smule bedre enn FEAR i 2005, spesielt hvis du sitter med 5.1 sett og skyter med maskingevær fra bilen. Hele huset mitt dundra så familien flippa ut. Endret 2. november 2006 av Camper_killer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Quake 4 var eg så dum at eg kjøpte det. Makan til kalkun spill altså. Skuffelse så det ljomer i rommet ehr den dag i dag. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Quake 4 var eg så dum at eg kjøpte det. Makan til kalkun spill altså. Skuffelse så det ljomer i rommet ehr den dag i dag. 7206037[/snapback] Bytt ut Quake 4 med FEAR og du får min mening Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fikk bestilt min kopi av F.E.A.R hos Play-Asia for 5 min siden. Spille er regionfritt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det er ingen planer om en CE utgave av F.E.A.R.? Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg har ikke spilt GoW, men jeg har sett videone og lest rapporter, og det ser mye bedre ut enn FEAR. På FEAR må du sloss i en trang gang hele tia, det gir litt minner om DOOM, i GoW skal du være gatas konge, og det kan jeg si er mye heftigere utifra tidligere erfaring. 7205465[/snapback] hæ?Ja du vet hva du prater om ja......kjøpte Fear til 360 i går og det er meget bra,mye bedre enn feks Prey og Far cry. "trang gang" du liksom......er mye åpne plasser både ute og inne. Endret 4. november 2006 av Dodle Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har ikke spilt GoW, men jeg har sett videone og lest rapporter, og det ser mye bedre ut enn FEAR. På FEAR må du sloss i en trang gang hele tia, det gir litt minner om DOOM, i GoW skal du være gatas konge, og det kan jeg si er mye heftigere utifra tidligere erfaring. 7205465[/snapback] hæ?Ja du vet hva du prater om ja......kjøpte Fear til 360 i går og det er meget bra,mye bedre enn feks Prey og Far cry. "trang gang" du liksom......er mye åpne plasser både ute og inne. 7215709[/snapback] Enig. F.E.A.R kan jo heller ikke sammenlignes med GoW. Amtosfæren og gameplayet i F.E.A.R er skikkelig bra. Er en del ganger ja, men det er slikt spillet skal være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå