Straffa Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Hehe, jaja.. Du mener det Uansett om jeg ikke fant grafikken til F.E.A.R. fengene, er det på ingen måte dermed sagt at det er et dårlig spill. Og jeg kan ikke se at jeg har verken sagt det eller henvist til det. Sa bare at spillet ikke fenget meg. Men det er fullt mulig at det kan det for andre. (Virker som du tar det personlig? Du som har laget spillet eller? ) 7166893[/snapback] Du skrev vis jeg finner spillet i et fatning med dårlig grafikk, så finner jeg spillet i en fatning med dårlig grafikk. Kunne sikkert utnyttet X360en litt bedre innen denne tiden Det tar jeg som at du mener grafikken er dårlig. Det jeg reagerte på. At spillet ikke er fengene blir noe helt annet. Jeg har ikke laget spillet, men det er utrolig hva folk klarer å komme med når de skal kritisere et spill. Endret 28. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hehe, du mener det Var kanskje litt hardt å bruke "dårlig grafikk", men det var det første jeg tenkte da jeg startet opp demoen. Men etter denne lille diskusjonen her, fikk jeg egentlig lyst til å spille det Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Hehe, du mener det Var kanskje litt hardt å bruke "dårlig grafikk", men det var det første jeg tenkte da jeg startet opp demoen. Men etter denne lille diskusjonen her, fikk jeg egentlig lyst til å spille det 7166917[/snapback] Du vil garantert ikke like spillet, det er jo ikke fengene Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nei, du sier noe der gutt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Spill spillet med god lyd,lær kontrollerne og prøv å dra vekk grafikkhore stempelet noen timer og se spillet vokse på en. Områdene rundt er ensformige etterhvert, ja, men om man liker litt got drev i historieutfoldelse så skal dette gå bra Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tror jeg blir i det reddeste laget for å spille F.E.A.R. ved et høyt volum Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 F.E.A.R er ikke så skummelt, men du skvetter en del ganger. Du får ikke den samme stemnigsbaserte frykten som Condemned gir deg. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 F.E.A.R er ikke så skummelt, men du skvetter en del ganger. Du får ikke den samme stemnigsbaserte frykten som Condemned gir deg. 7167604[/snapback] Enig. Demoen til F.E.A.R var veldig lovende og skremmende til tider, men fullversjonen har ikke så mye skremmefaktor. Vurderer å skaffe det selv om jeg har spilt det gjennom på PC Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Absolutt. Elsket spillet på PC, likte historien. Den var ganske modig, og jeg er overrasket den ikke skapte mer furore, den slo meg som ganske kontroversiell. Spillte det kun gjennom en gang, så jeg kommer nok til å skaffe det på 360 jeg også. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Sjekk ut denne video her. Forteller litt om forskjellen fra PC til X360 og en del andre detaljer Video Link HD Link Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Dette spillet skal jeg ha, garantert. Ser utrolig bra ut. Prøvde det såvidt på pc, men har ingen spillpc så det ble ikke noe ut av det. Jeg er i grunn glad for det nå, for da kan jeg kose meg med det her i sofaen isteden. Blir masse i november, GOW, Rainbow Six og F.E.A.R. er soleklare kjøp. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) med tanke på grafikken så er demoen langt i fra siste build. Det som er vist av det ferdige produkt ser fantastisk ut(max settings med enda bedre texturer enn på PC +HDR). AI i dette spillet er rå. spilte hl2 lost coast rett etter jeg var ferdig med fear, det var nedtur delux lol Endret 28. oktober 2006 av cock hammer Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 F.E.A.R. er region free Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kanskje det blir en liten Play-Asia.com bestilling da Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Selv om jeg blir lett skremt så har jeg tro på at jeg kommer til å skaffe meg dette til 360 en gang i tiden. Har prøvd fullversjonen litt, og jeg syntes det var meget fasinerende. Det er en liten ting jeg lurer på; er 360versjonen annerledes enn PCversjonen? For 360 demoen passer overhodet ikke med fullversjonen på PC. F.eks. så begynner PCversjonen med at du åpner en port og noe greier, også mister du noen lagkammerater, det skjer ikke i demoen til 360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Demoen på 360 er nøyaktig den samme som på PC, og ja den er forskjellig ifra retail versjonen. Syns det er greit eg, så slipper man å kjøre igjennom den igjen 360 versjonen vil også inneholde noen ekstra brett der man spiller som noen andre(husker ikkje dette spesifikt) PS3 versjonen tilbyr muligheten til å spille som det første teamet som blir massakrert,slik at man ser ka som virkelig skjedde. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fikk spillet i dag Ser foreløpig veldig bra ut på 360 Spent på om det klarer å slå den skremmende følelsen jeg hadde når jeg spilte Condemned. Tror den kommer til å legge inn en meget god søknad i hvert fall... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja Condemned må eg ærlig talt si er noe a det mest skremmende eg har apillt pr. dags dato. Upklagelig og konstant trykkende stemning Lenke til kommentar
Dec Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kanskje det blir en liten Play-Asia.com bestilling da 7199593[/snapback] Så det hos videogamesplus.ca jeg også. Us versjonen støtter pal maskiner, men vil den da automatisk støtte asia versjonen av spillet på pal? Spillet er jo utrolig billig på play-asia.com!! Og litt off-topic, men hvordan var da man skulle gå frem for å slippe unna 200 kr grensa ved å bestille hos play-asia? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Og litt off-topic, men hvordan var da man skulle gå frem for å slippe unna 200 kr grensa ved å bestille hos play-asia? 7205081[/snapback] Ta ibruk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=628740 NB! Ved å gjøre dette, brytet du norsk lovverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå