Gå til innhold

IGN gir F.E.A.R 9.1. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Hehe, jaja.. Du mener det :p

Uansett om jeg ikke fant grafikken til F.E.A.R. fengene, er det på ingen måte dermed sagt at det er et dårlig spill. Og jeg kan ikke se at jeg har verken sagt det eller henvist til det. Sa bare at spillet ikke fenget meg. Men det er fullt mulig at det kan det for andre.

(Virker som du tar det personlig? Du som har laget spillet eller? :p )

7166893[/snapback]

Du skrev

vis jeg finner spillet i et fatning med dårlig grafikk, så finner jeg spillet i en fatning med dårlig grafikk. Kunne sikkert utnyttet X360en litt bedre innen denne tiden

Det tar jeg som at du mener grafikken er dårlig. Det jeg reagerte på. At spillet ikke er fengene blir noe helt annet.

Jeg har ikke laget spillet, men det er utrolig hva folk klarer å komme med når de skal kritisere et spill.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, du mener det :p Var kanskje litt hardt å bruke "dårlig grafikk", men det var det første jeg tenkte da jeg startet opp demoen. Men etter denne lille diskusjonen her, fikk jeg egentlig lyst til å spille det :p

7166917[/snapback]

Du vil garantert ikke like spillet, det er jo ikke fengene :D

Lenke til kommentar

Spill spillet med god lyd,lær kontrollerne og prøv å dra vekk grafikkhore stempelet noen timer og se spillet vokse på en. Områdene rundt er ensformige etterhvert, ja, men om man liker litt got drev i historieutfoldelse så skal dette gå bra :p

Lenke til kommentar
F.E.A.R er ikke så skummelt, men du skvetter en del ganger. Du får ikke den samme stemnigsbaserte frykten som Condemned gir deg.

7167604[/snapback]

Enig. Demoen til F.E.A.R var veldig lovende og skremmende til tider, men fullversjonen har ikke så mye skremmefaktor.

Vurderer å skaffe det selv om jeg har spilt det gjennom på PC

Lenke til kommentar

med tanke på grafikken så er demoen langt i fra siste build. Det som er vist av det ferdige produkt ser fantastisk ut(max settings med enda bedre texturer enn på PC +HDR). AI i dette spillet er rå. spilte hl2 lost coast rett etter jeg var ferdig med fear, det var nedtur delux lol

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

Selv om jeg blir lett skremt så har jeg tro på at jeg kommer til å skaffe meg dette til 360 en gang i tiden. Har prøvd fullversjonen litt, og jeg syntes det var meget fasinerende.

Det er en liten ting jeg lurer på; er 360versjonen annerledes enn PCversjonen? For 360 demoen passer overhodet ikke med fullversjonen på PC. F.eks. så begynner PCversjonen med at du åpner en port og noe greier, også mister du noen lagkammerater, det skjer ikke i demoen til 360.

Lenke til kommentar

Demoen på 360 er nøyaktig den samme som på PC, og ja den er forskjellig ifra retail versjonen. Syns det er greit eg, så slipper man å kjøre igjennom den igjen :) 360 versjonen vil også inneholde noen ekstra brett der man spiller som noen andre(husker ikkje dette spesifikt) PS3 versjonen tilbyr muligheten til å spille som det første teamet som blir massakrert,slik at man ser ka som virkelig skjedde.

Lenke til kommentar
Kanskje det blir en liten Play-Asia.com bestilling da :)

7199593[/snapback]

Så det hos videogamesplus.ca jeg også. Us versjonen støtter pal maskiner, men vil den da automatisk støtte asia versjonen av spillet på pal?

Spillet er jo utrolig billig på play-asia.com!!

Og litt off-topic, men hvordan var da man skulle gå frem for å slippe unna 200 kr grensa ved å bestille hos play-asia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...