Straffa Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 8.6 Presentation A great port from the PC to 360. The lack of true controller customization options and certain multiplayer modes are questionable omissions. 9.1 Graphics Outside of repetitive environments, F.E.A.R looks phenomenal. 9.3 Sound The creepy sound effects add volumes to the atmosphere. 9.0 Gameplay Excellent AI provides powerful combat sequences. Oh, and the game is very scary. 8.2 Lasting Appeal Having played the game several times already, it still was fun and Instant Action is great. The lack of online post-game lobbies may cause some to give up playing multiplayer. 9.1 Outstanding OVERALL (out of 10 / not an average) IGN har også video review Link Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har prøvd demoen på 360, jeg syntes det var prikt likt som på PC jeg.. Og jeg liker FPS best på PC så.. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 alle som ikke har spilt dette på PC må se å kjøpe det. Makan til bra spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Anbefaler virkelig denne tittelen til folk som ikkje har god nok PC,eller liker å spille FPS på konsoll. Ein av fjorårets beste titler på PC etter min meining. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser at det har fått fremskutt release til 31 okt. i US. Hard konkurranse på shooter markedet for 360 de to første ukene på november..... Noen som vet om det vil føre til tidligere release i Europa/Norge? Til neste helg hadde vært gull!! Lenke til kommentar
Epik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det utrolig repetive og minimalistiske level designet ødela spillet for meg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det utrolig repetive og minimalistiske level designet ødela spillet for meg. 7159109[/snapback] Tja til enkelte grader, men spillet var passe langt så det ble ikke kjedeligt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det utrolig repetive og minimalistiske level designet ødela spillet for meg. 7159109[/snapback] Tja til enkelte grader, men spillet var passe langt så det ble ikke kjedeligt. 7159899[/snapback] Takket vere ein meget god story og driv. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det utrolig repetive og minimalistiske level designet ødela spillet for meg. 7159109[/snapback] ganske enig der. Etter en stund tenkte jeg bare. "nok er nok" Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Syntes demoen holdt en litt lavmådig standard. Men fullversjonen kan sikkert være mye bedre.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Syntes demoen holdt en litt lavmådig standard. Men fullversjonen kan sikkert være mye bedre.. 7166715[/snapback] Hva mener du? Det er et FPS spill, ikke et dansespill Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvem har sammenlignet det med en dansespill? Hvis jeg finner spillet i et fatning med dårlig grafikk, så finner jeg spillet i en fatning med dårlig grafikk. Kunne sikkert utnyttet X360en litt bedre innen denne tiden. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvem har sammenlignet det med en dansespill? Hvis jeg finner spillet i et fatning med dårlig grafikk, så finner jeg spillet i en fatning med dårlig grafikk. Kunne sikkert utnyttet X360en litt bedre innen denne tiden. 7166776[/snapback] Dårlig grafikk? Selv i dag er det ikke mange PC som klarer å kjøre dette her på full grafikk. X360 versjonen skal ha bedre grafikk og det går som smør. Nå vet jeg ikke hva du forventer, men dårlig er det vel ikke Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har ikke prøvd spillet på en real 720p TV. Men vil tro det er noe annet å spille på det. Uansett, så er ikke F.E.A.R en tittel som har fenger meg. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Har ikke prøvd spillet på en real 720p TV. Men vil tro det er noe annet å spille på det. Uansett, så er ikke F.E.A.R en tittel som har fenger meg. 7166816[/snapback] At det ikke fenger er greit, men at det har dårlig grafikk blir noe helt annet. Stikk innom PC forumet og fortell at F.E.A.R har dårlig grafikk så blir du ikke populær. F.E.A.R er det spillet som troner grafikken og X360 versjonen skal faktisk ha enda bedre grafikk. At du ikke liker det blir noe annet. Gameplay går foran grafikken Endret 27. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Seriøst? Finner texturen i demoen ikke bra. Kan ikke si at jeg fant det spillet bra grafikkmessig. Men hva vet jeg. Har vel ikke noe jeg skulle sagt, da jeg ikke kommer til å kjøpe det Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Seriøst? Finner texturen i demoen ikke bra. Kan ikke si at jeg fant det spillet bra grafikkmessig. Men hva vet jeg. Har vel ikke noe jeg skulle sagt, da jeg ikke kommer til å kjøpe det 7166851[/snapback] Synes du PC versjonen er dårlig? Endret 28. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Synes du kom egentlig med et bra eksempel selv jeg Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Synes du kom egentlig med et bra eksempel selv jeg 7166871[/snapback] Bra du ikke er anmelder for X360 spill :!: Tør jeg spørre hvilken spill som har bra grafikk til X360? Endret 28. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hehe, jaja.. Du mener det Uansett om jeg ikke fant grafikken til F.E.A.R. fengene, er det på ingen måte dermed sagt at det er et dårlig spill. Og jeg kan ikke se at jeg har verken sagt det eller henvist til det. Sa bare at spillet ikke fenget meg. Men det er fullt mulig at det kan det for andre. (Virker som du tar det personlig? Du som har laget spillet eller? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå