Gå til innhold

IGN gir F.E.A.R 9.1. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

8.6 Presentation

A great port from the PC to 360. The lack of true controller customization options and certain multiplayer modes are questionable omissions.

9.1 Graphics

Outside of repetitive environments, F.E.A.R looks phenomenal.

9.3 Sound

The creepy sound effects add volumes to the atmosphere.

9.0 Gameplay

Excellent AI provides powerful combat sequences. Oh, and the game is very scary.

8.2 Lasting Appeal

Having played the game several times already, it still was fun and Instant Action is great. The lack of online post-game lobbies may cause some to give up playing multiplayer.

9.1

Outstanding OVERALL

(out of 10 / not an average)

IGN har også video review

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at det har fått fremskutt release til 31 okt. i US. Hard konkurranse på shooter markedet for 360 de to første ukene på november..... ;)

Noen som vet om det vil føre til tidligere release i Europa/Norge? Til neste helg hadde vært gull!!

Lenke til kommentar
Hvem har sammenlignet det med en dansespill? Hvis jeg finner spillet i et fatning med dårlig grafikk, så finner jeg spillet i en fatning med dårlig grafikk. Kunne sikkert utnyttet X360en litt bedre innen denne tiden.

7166776[/snapback]

Dårlig grafikk?

Selv i dag er det ikke mange PC som klarer å kjøre dette her på full grafikk.

X360 versjonen skal ha bedre grafikk og det går som smør.

Nå vet jeg ikke hva du forventer, men dårlig er det vel ikke

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd spillet på en real 720p TV. Men vil tro det er noe annet å spille på det. Uansett, så er ikke F.E.A.R en tittel som har fenger meg.

7166816[/snapback]

At det ikke fenger er greit, men at det har dårlig grafikk blir noe helt annet.

Stikk innom PC forumet og fortell at F.E.A.R har dårlig grafikk så blir du ikke populær. F.E.A.R er det spillet som troner grafikken og X360 versjonen skal faktisk ha enda bedre grafikk.

At du ikke liker det blir noe annet. Gameplay går foran grafikken

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Seriøst? Finner texturen i demoen ikke bra. Kan ikke si at jeg fant det spillet bra grafikkmessig. Men hva vet jeg. Har vel ikke noe jeg skulle sagt, da jeg ikke kommer til å kjøpe det :p

7166851[/snapback]

Synes du PC versjonen er dårlig?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Hehe, jaja.. Du mener det :p

Uansett om jeg ikke fant grafikken til F.E.A.R. fengene, er det på ingen måte dermed sagt at det er et dårlig spill. Og jeg kan ikke se at jeg har verken sagt det eller henvist til det. Sa bare at spillet ikke fenget meg. Men det er fullt mulig at det kan det for andre.

(Virker som du tar det personlig? Du som har laget spillet eller? :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...