levlex Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 BenQ Mobile vil ikke betale for mobilreperasjon i Norge, og bransjen må nå stille opp og betale serviceverkstedene. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Flott initsiativ når et så stort selskap opptrer så useriøst! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er mildt sagt imponert... Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Litt misvisende overskrift. Burde heller vært "Har spleiselag for BenQ-forhandlere". Dette er jo bare en ulempe for kundene, som helst ser at de får hevet kjøpet sitt. Endret 26. oktober 2006 av Marasmus Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Litt misvisende overskrift. Burde heller vært "Har spleiselag for BenQ-forhandlere". Dette er jo bare en ulempe for kundene, som helst ser at de får hevet kjøpet sitt. 7158391[/snapback] Nettopp. Ganske tåpelig at man fremstiller dette som om bransjen er en barmhjertig samaritan. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Snakker vi om Benq-Siemens, eller Benq? Sistnevnte har vel aldri solgt telefoner her? Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Snakker vi virkelig om et spleise lag her, som gjelder for alt å alle, uavhengig om hvor og med hvem du har kjøpt mobilen hen.. (Og videre, som gjelder på alle verksteder osv?) Eller er sannheten mere at det er hver enkelt kjede som går inn med garanti for sitt verksted, slik at dem reparerer kjedens sine BenQ Siemens sine telefoner.. Hvis sist nevnte, så vil dette eventuelt si at har du kjøpt mobilen med en mindre lokalt butikk, som ikke har tilknutning til en av dem støre kjedene, så får ikke du bli med i dette såkalte "spleise laget".. Som igjen vil si at verkstedet vil sette servicen på mobilen på vent, til en eventuel løsning i fra BenQ Siemens foreligger.. Vet ikke sjøl, men har mere trua at det er det siste som stemmer.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Er det første som stemmer. De har spyttet inn en pott verkstedene benytter seg av til å utføre garantireparasjoner. Det hadde faktisk vært positivt for deg om det siste hadde vært tilfellet og du hadde kjøpt telefonen i en butikk som ikke kunne benytte seg av ordningen. Da kunne du nemlig hevet kjøpet om telefonen ikke ble reparert innen rimelig tid Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Er det første som stemmer. De har spyttet inn en pott verkstedene benytter seg av til å utføre garantireparasjoner. Det hadde faktisk vært positivt for deg om det siste hadde vært tilfellet og du hadde kjøpt telefonen i en butikk som ikke kunne benytte seg av ordningen. Da kunne du nemlig hevet kjøpet om telefonen ikke ble reparert innen rimelig tid 7181694[/snapback] Høres rart ut, da iallefall i min "kjede", så er det kjeden som har gått inn å stilt garanti til verkstadet, slik at verkstedet fortsetter å reparerer BenQ Siemens telefoner som "vi" sender inn til dem.. Men igjen så er dette tenkt på som en mere kortvarig løsning ut måneden, så muligens denne "spleise" løsningen tar over etter det.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg