Gå til innhold

hva er prisen for pc-batteri til stasjær pc?


Anbefalte innlegg

heysann!

 

hovedkortet til min bror har streiket(dataen vil ikke skru seg på) alt er riktig tilkoblet osv. virker bare som batteriet er dødt..

 

åssen kan man fikse dette? evt. hva\hvor skal man kjøpe dette?pris?

 

blir det billigere å kjøpe nytt HK omtrent?

 

håper noen sitter inne med noen gode råd=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan være hovedkortet, og flere ting... har du tatt ut det sisste du satte inn i pc-en? ekstra kort mener jeg, sånn som lydkort og nettverkskort..

har du også prøvd med annen maskinvare fra en annen pc elns?

da får du vite bedre hva som er gæli, slik at du ikke kjøper skjermkort, også var det ikke det som var defekt alikevell...

Lenke til kommentar

...henger meg på her, har ingen løsning men ønsker å få vite HVOR man får kjøpt disse batteriene på enklest mulig måte :-) Trenger nemlig et batteri, men Komplett & co har de ikke. Hvor går man da? Har sett på en del foto/video-butikker, men har ikke hatt hellet med meg.....

Lenke til kommentar

Er det ikke snakk om vanlige CR 2025 eller 2032 eller hva de heter.

Selger på vilkårlige bensinstasjoner osv..

 

Edit:

Men ang ps problemet, prøvd å ta frahverandre alt og starte opp med kun en ram brikke og hoverkort/skjermkort?

Hvis ikke det går, har du mulighet til å kunne prøve med et skjermkort fra en annen maskin?

Endret av Marzo
Lenke til kommentar
Er det ikke snakk om vanlige CR 2025 eller 2032 eller hva de heter.

Selger på vilkårlige bensinstasjoner osv..

 

Edit:

Men ang ps problemet, prøvd å ta frahverandre alt og starte opp med kun en ram brikke og hoverkort/skjermkort?

Hvis ikke det går, har du mulighet til å kunne prøve med et skjermkort fra en annen maskin?

7156747[/snapback]

 

Og hvis det ikke funker å bytte skjermkort, bytter du neste del f.eks ram og cpu.

 

Hvis det fortsatt ikke funker prøver du dine deler i en annen pc, og virker dem der er det ditt hovedkort som er dødt.

 

Enkelt og greit :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...