Gå til innhold

Hvor mye skal jeg ta betalt?

Anbefalte innlegg

Dette høres kanskje litt rart ut men jeg ble oppringt idag mens jeg var på jobb av ei som gjerne ville at jeg skulle ha laget et script som skal brukes på verdensveven (hun skulle ringe tilbake senere da jeg var litt opptatt så jeg sitter ikke på så veldig mye detaljer enda).

spørsmålet er da hvor mye jeg skal ta betalt for dette per time? har frem til nå kun laget for meg selv og har ikke peiling på hva prisen for dette ville vært hvis jeg lagde det for noen andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke ta timesbetalt for slikt, sett heller opp en fast pris du tar for prosjektet. Jeg har iallefall ikke kommet over noen webutviklere enda som tar "direkte" timesbetalt. Kommer jo litt an på hvor omfattende det er, du kan jo høre hva jobben går ut på for så å tenke litt over hvor mye jobb det blir. Er jo ikke noe problem å ringe ho opp igjen senere når du har kommet fram til en pris. :)

Tror forresten denne passer bedre under PHP, Javascript e.l, men du vet kanskje ikke hva slags script dama trenger enda heller? :wee:

Lenke til kommentar
Vil ikke ta timesbetalt for slikt, sett heller opp en fast pris du tar for prosjektet. Jeg har iallefall ikke kommet over noen webutviklere enda som tar "direkte" timesbetalt. Kommer jo litt an på hvor omfattende det er, du kan jo høre hva jobben går ut på for så å tenke litt over hvor mye jobb det blir. Er jo ikke noe problem å ringe ho opp igjen senere når du har kommet fram til en pris. :)

Tror forresten denne passer bedre under PHP, Javascript e.l, men du vet kanskje ikke hva slags script dama trenger enda heller? :wee:

7156535[/snapback]

nope.. hun viste ikke det helt. Virket på henne som det var det samme.. bar ehun hadde en viss funksjonalitet... får se senere når hun ringer.. Regnet med det var større sjans for å få treff her da det er mange webdesignere som bruker denne delan av forumet..

Lenke til kommentar
Men hva om det er en kompis, eller en venninne, skal jeg kreve så mye penger av dem for en hjemmeside? Ville vært flau jeg

7175180[/snapback]

Hvis det er en venn så tar man vel strengt tatt ikke penger for det?

7175293[/snapback]

Bekjent da

7175374[/snapback]

Kan godt ta imot penger fra en betjent, men gjerne ikke like mye som om det er et firma som trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Hva med å ta 100 kr timen for en bekjent f.eks mora til kompisen din ? Eller læreren din ?

7175410[/snapback]

Det synes jeg er noe annet, hadde ikke nølt med å fått betalt av læreren min, med mindre du vil smiske ved å gjøre det gratis da. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...