Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ny pc starter ikke...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm det hørtes ikke så dumt ut...Kan ikke huske at jeg har satt inn noe 4pins til cpu.....Men jeg vet jo hverken hvordan den ser ut eller hvor den skal stå :S Får gå igjennom manualen etter mat å se om jeg har satt alt rikig

7156304[/snapback]

Den sitter på en lending fra strømforsyningen din, med mindre den er fra 1902... På mitt hovedkort er det 3 strøm innganger, en 24 pins, en "husker ikke vha den heter" som er lik som den som skal inn i harddisken din, og den 4 pins som er formet som en kvadrat. Jeg satt sammen pcen min for en litet tid tilbake og hadde noe av samme prblemet, da bare det bare at jeg ikke hadde trykka RAM brikkene hardt nok ned. Fort gjort når man skal være forsiktig med ny pc:P pass på at alle kabler og deler er plugget ordentlig fast, og prøv igjen.

Lykke til. Hvis du har koblet feil ett sted brude det egentlig komme 2 pip fra pcen, men panelet man kobler sammen knapper og leds fra kabinett til hovedkort er ett helvete å finne ut av, så jeg ga faen i alt annet enn power SW og power led, så ikke lett å høre pi da:P

--

Jonas

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...