Gå til innhold

Sniktitt på Age of Conan: Hyborian Adventures (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan vi håpe på at litt flere norske folk får betaplasser siden Funcom er norsk?;)

7190076[/snapback]

de har sagt at betaplasser vil bli trukket tilfeldig ut fra de mest aktive brukerne på forumet.

7191577[/snapback]

Vell.. Selv om man er "King" så trur jeg ikke det er grunn nok til å kunne være en bra beta tester.. Så det å si dette blir feil. Det er jo da bare å spamme forumet for å få post count.

MEN, de legger nok merke til deg hvis du er aktiv og kommer med informative, hyggelige svar til nye folk samt er med i debatt om ting og tang.

Lenke til kommentar
Du vil finne bordell i spelet, men takka være nye reglar for seskuelt innhald i digitale medium (noko vi kan takke ein viss varm kaffe for), er dette eit område som har blitt veldig strengt. Funcom vil tene pengar, og å få høgste aldersmerking grunna litt naken hud er ikkje særleg smart. Ein ting vi absolutt vil få ta del i uansett kva varm kaffe skulle gjere med dagens spel, er barslagsmål.

Kaffe? Hva er det snakk om her egentlig? :dontgetit:

Må vel ta en titt i Conan-samlingen når jeg kommer hjem så jeg får stilt noen spørsmål angående forskjellige plasser i tegneserien. Husker plassene utmerket godt, men navnene er det verre med.

Lenke til kommentar

Bare husk at spillet baserer seg på bøkene til Robert E. Howard, og at de forskjellige tegneseriene har tatt seg mange friheter når det gjelder Conan-arven, noe FC prøver å ikke gjøre, men heller holde seg så tro som mulig til REHs verker.

Endret av Epik
Lenke til kommentar
kan vi håpe på at litt flere norske folk får betaplasser siden Funcom er norsk?;)

7190076[/snapback]

de har sagt at betaplasser vil bli trukket tilfeldig ut fra de mest aktive brukerne på forumet.

7191577[/snapback]

Hvor har de sagt det? For tro meg, det stemmer ikke, spesielt siden Funcom er VELDIG restrictive med noe som helst av beta tilgang eller priviligier til folk i communityet. Kanskje hensiktsmessig for dem, men litt kjedelig for veldig aktive og behjelpelige community-medlemmer ;)
Lenke til kommentar
Bare husk at spillet baserer seg på bøkene til Robert E. Howard, og at de forskjellige tegneseriene har tatt seg mange friheter når det gjelder Conan-arven, noe FC prøver å ikke gjøre, men heller holde seg så tro som mulig til REHs verker.

7195957[/snapback]

de har vel sagt at de tar litt fra alt såvidt jeg har fått med meg?

Lenke til kommentar

7195957[/snapback]

de har vel sagt at de tar litt fra alt såvidt jeg har fått med meg?

7200077[/snapback]

Nei, det har dem ikke sakt.. Det har isåfall ikke jeg fått med meg.

Det jeg har sett derrimot er att dem henter ideer og kunnskap først og fremst fra REH sine historer. Pluss noe fra Dark Horse Comics også.

Lenke til kommentar
her er det ikkje snakk om å starte spelet som ein liten fis på rottejakt

Hehe nice formulert :) Veldig bra artikkel, Øystein, god og skildrande nynorsk. På det viset at dei fleste burde sleppe å tenke over om artikkelen var nynorsk eller bokmål - innhaldet fekk fokus.

Ille nok med Wow no, om ikkje Age of Conan og Warhammer også skal stele tid!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...