Gå til innhold

Stonegard på Samfundet 3 november!

medlem-102525

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner en som har en søster som kjenner stoneguard, og han som har den søsteren har mest poster på stoneguard forumet. 2000 eller noe på ett bitteliet forum.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner en som har en søster som kjenner stoneguard, og han som har den søsteren har mest poster på stoneguard forumet. 2000 eller noe på ett bitteliet forum.

7172893[/snapback]

Ooh! Du er bare sååå tøff da!

Stonegard er tøffe live. Hadde jeg fått lov + at jeg hadde vært 18 så hadde jeg nok tatt turen :p

Lenke til kommentar

7172893[/snapback]

Trevakt :p søsteren til Patrick er registrert her på diskusjon da :p

Lenke til kommentar

Jeg var der, og det var rett og slett konge :)

Når både Enslaved og Stonegard klarte å touche innom favorittsangene mine av de bandene, da blir det jo orgasmisk. Stonegard - Barricades, Enslaved - Isa, Enslaved - Ruun, ++.

De emo-folka som spilte først kunne godt ha spart seg for det, eller de kunne skifte image og vokalist.

Menneh, du sier at det blir fett, men du dro ikke selv? :S

Uansett, hils på meg om du ser meg (om du finner noen av mine fylleposter i RPP2 så vet du hvordan jeg jeg ser ut) på noen videre konserter e.l.

Lenke til kommentar
Tar nok turen ja. :)

7156077[/snapback]

Du gjorde ikke det nei. :/

De emo-folka som spilte først kunne godt ha spart seg for det, eller de kunne skifte image og vokalist.

7219051[/snapback]

Torch kunne godt ha skiftet image ja, men må innrømme at jeg har sansen for den energiske punken deres. Enslaved har jeg hørt altfor lite på tidligere, og var en positiv overraskelse. Stonegard hadde også et godt låtvalg :)

Menneh, du sier at det blir fett, men du dro ikke selv? :S

Uansett, hils på meg om du ser meg (om du finner noen av mine fylleposter i RPP2 så vet du hvordan jeg jeg ser ut) på noen videre konserter e.l.

7219051[/snapback]

Jeg tror jeg så noen som hadde likhetstrekk med deg i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...