Cowboystrekk Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Synes ikke så alt for mye om mp3-spillerprogramvaren på N73, noen som har tips til andre mp3-spillerprogram som er litt mer brukervennlige og til og med fungerer skikkelig med AD-41-adapteren? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Spurte om nettopp dette på et annet forum og de mente at den innebygde spilleren er den beste som foreløpig er tilgjengelig. Skal holde deg oppdatert om noen der poster at en bedre har kommet Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Spurte om nettopp dette på et annet forum og de mente at den innebygde spilleren er den beste som foreløpig er tilgjengelig. Skal holde deg oppdatert om noen der poster at en bedre har kommet 7171896[/snapback] Ok, jeg synes IKKE den som vi har nå er så mye å skryte av akkurat. hater det med å oppdatere musikkbibliotek osv for det tar med meldingstonene osv som ikke har noe å gjøre der. Og hver gang jeg tar ut minnekortet må jeg hente spillelista mi igjen, noe jeg slapp på K750i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå