velouria Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det bare jeg som syns denne effekten er rimelig stygg? Har gått forbi mange fotoforretninger i det siste, og i hvert eneste vindu henger det plenty portretter, og veldig mange av dem har gått gjennom en saftig runde diffuse glow.. Hvorfor? Mange av dem er jo bare utbrente og blasse.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Om du tenker på "glow" effekten i Photoshop så må jeg si meg enig. Denne kan se veldig bra ut om den er brukt riktig, men folk som bare peiser på en stor glow rundt med feil feather og 100% opacity burde holdt seg unna photoshop i første omgang. Lenke til kommentar
velouria Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ikke for å henge ut noen, men her er et eksempel: http://flickr.com/photos/sbrownphoto/194661743/ Skjønner de vil tillegge seg en fløyelseffekt, men halve ansiktet er jo utbrent.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser hva du mener. Overdreven bruk av slikt er ikke pent, mange burde lære å begrense seg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå