kommers Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg vil foreslå at dere bytter ut dagens simple "mailto:[email protected]"-lenke med et web-basert tips-skjema, slik at man er helt uavhengig av å måtte finne fram en mail-klient og sende dere en e-post for å kunne gi dere et nyhetstips. (Se og lær av f.eks VG.no). Jeg vil tippe at for mange lesere vil dette redusere terskelen for å sende inn (nyhets)tips til dere, hvilket på sett og vis sannsynligvis kan betraktes som både positivt og negativt for dere i redaksjonen, alt ettersom skrivehumøret deres er antar jeg. Men for leserne vil det utelukkende være positivt. Dette bør ikke være så vanskelig å få til. :-) Endret 26. oktober 2006 av kommers Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Takk for tipset. Jeg er helt enig i at dette vil være bedre for leserne. Skal se om det er enighet for å bytte til en slik løsning, i så fall kan vi gjøre det etterhvert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Glimrende idè. Det er tungvint å drive å sende alt av tips til hardware.no via mail og en ekstrafunksjon med dette som kan gjøre det lettere om å tipse hardware.no om saker og ting vil øke mengden artikkler på siden og det vil også være med å bidra til økt bredde til hardware.no Lenke til kommentar
kommers Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Bra det er positiv stemning for dette. Det er f.eks. bare å lage et web-skjema som sendes som e-post (via php). For at ikke spam-roboter skal misbruke skjemaet og sprenge innboksen deres er det bare å legge til et sånn standard "tast inn teksten som står på dette bildet her"-felt, for å sile mennesker fra maskiner. Det er sikkert overflødig av meg å begynne å forklare dere den tekniske biten her. Jeg var redd jeg ikke ville få noen respons, men da dukker det forhåpentligvis opp etter hvert :-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg var redd jeg ikke ville få noen respons, men da dukker det forhåpentligvis opp etter hvert :-)7240627[/snapback] Vel, første svaret du fikk var da ifra en driftfyr som var enig i at det var noe å satse på så det burde jo absolutt være en god tilbakemelding å få da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå