Veta Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei igjen. Hvordan vet jeg at et nettverkskort jeg skal kjøpe kan brukes i datamaskinen jeg snart skal kjøpe, og hva med routeren? Jeg skal ha en stasjonær fra Netshop, og skal derfor kjøpe nettverkskortet derfra også. Vil f.eks dette gå til en stasjonær, og en Belkin 54g trådløs router? På forhånd, takk. Mvh Vegard Mathisen Endret 26. oktober 2006 av Veta Lenke til kommentar
Besseggen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Det kortet der er såvidt jeg kan se ett PCMCIA kort til bærbare, du trenger vel heller et PCI kort eller en USB dongle. Se henholdsvis her eller her. USB dongler har, etter min erfaring, stort sett litt dårligere dekning. Linksys'en (PCI) til 320,- skulle nok fungere fint. Endret 26. oktober 2006 av jonfsk Lenke til kommentar
tnex Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei igjen. Hvordan vet jeg at et nettverkskort jeg skal kjøpe kan brukes i datamaskinen jeg snart skal kjøpe, og hva med routeren? Jeg skal ha en stasjonær fra Netshop, og skal derfor kjøpe nettverkskortet derfra også. Vil f.eks dette gå til en stasjonær, og en Belkin 54g trådløs router? På forhånd, takk. Mvh Vegard Mathisen 7155918[/snapback] Ja.. pci er nokk best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå