Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ødelagt hdd,kan det hentes ut info?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det mulig for data verksted (og har de interesse/tid) å prøve å fikse hdd'er som er levert tilbake på garanti?

Jeg har jo endel passord liggende i FF på den c disken som jeg ikke vil flyte rundt, hvis de vill fikse (hvis det er mulig) den.

Er litt i tvil her nå :blush:

mvh Molland

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halla

Jeg har den fila, men ettersom de sier så går det ikke å kopiere den over, selv om det står så i feilmeldinga.

Men anyway, jeg får jo ikke lagt den inn, siden pc'en ikke starter...

mvh

Molland

7157123[/snapback]

Jeg er ingen ekspert - MEN - det du kan gjøre hvis du har to disker eller to partisjoner - er å legge inn feks win2000 el xp på den andre delen. Så velge denne som bootup i bios. Dermed kan du få reddet de fleste filene dine raskt og greit.

Du kan evt sette inn denne disken i en annen pc - og flytte jumperne slik at den ikke booter. Da kan du kopiere over på cd/ dvd - eller en annen hd.

Har du testet windows restore? Feks starte opp via safe mode - og så prøve å kjøre tilbake.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Hei

Takker for tips :)

Jeg har nok diskplass, har 2 a' 300gb og den c disken på 200. Hvis jeg legger inn xp på en av de andre diskene, blir det som ligger der fra før av slettet da?

Jeg skulle få ny disk fra leverandøren, men ville hatt ut diverse som dem ikke trenger å se (ja, er kanskje ørlite paranoid:) )

mvh

Molland

Edit : Jeg har laget meg en boot cd, med knoppix live cd, da kommer jeg inn på c disken for å hente ut filer, for andre interesserte så finnes den på knoppix.org :)

Endret av molland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...