molland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei Er det mulig for data verksted (og har de interesse/tid) å prøve å fikse hdd'er som er levert tilbake på garanti? Jeg har jo endel passord liggende i FF på den c disken som jeg ikke vil flyte rundt, hvis de vill fikse (hvis det er mulig) den. Er litt i tvil her nå mvh Molland Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Leste i dag at Elkjøp har begynt med slikt. http://www.digi.no/php/art.php?id=344621 Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 FInnes utallige HDD recovery programmer. Fikset akkurat en igår med mengder av cluster og bad sectors. www.google.com Lenke til kommentar
molland Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei jada vet det finnes prog til hdd, men problemet er att det er C disken som det er tull med, den fungerer delvis, 1 av 10 forsøk kommer jeg inn på pc'en. system32/hal.dll feil der mvh M Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva gjør filen "system32/hal.dll" filen? Er det slik at du kanskje kan få den filen tilsendt på mail elns fra en annen? -Thelle- Lenke til kommentar
molland Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Halla Jeg har den fila, men ettersom de sier så går det ikke å kopiere den over, selv om det står så i feilmeldinga. Men anyway, jeg får jo ikke lagt den inn, siden pc'en ikke starter... mvh Molland Lenke til kommentar
Spursmann Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Halla Jeg har den fila, men ettersom de sier så går det ikke å kopiere den over, selv om det står så i feilmeldinga. Men anyway, jeg får jo ikke lagt den inn, siden pc'en ikke starter... mvh Molland 7157123[/snapback] Jeg er ingen ekspert - MEN - det du kan gjøre hvis du har to disker eller to partisjoner - er å legge inn feks win2000 el xp på den andre delen. Så velge denne som bootup i bios. Dermed kan du få reddet de fleste filene dine raskt og greit. Du kan evt sette inn denne disken i en annen pc - og flytte jumperne slik at den ikke booter. Da kan du kopiere over på cd/ dvd - eller en annen hd. Har du testet windows restore? Feks starte opp via safe mode - og så prøve å kjøre tilbake. Lykke til. Lenke til kommentar
molland Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei Takker for tips Jeg har nok diskplass, har 2 a' 300gb og den c disken på 200. Hvis jeg legger inn xp på en av de andre diskene, blir det som ligger der fra før av slettet da? Jeg skulle få ny disk fra leverandøren, men ville hatt ut diverse som dem ikke trenger å se (ja, er kanskje ørlite paranoid:) ) mvh Molland Edit : Jeg har laget meg en boot cd, med knoppix live cd, da kommer jeg inn på c disken for å hente ut filer, for andre interesserte så finnes den på knoppix.org Endret 27. oktober 2006 av molland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå