henrik_s Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei. Jeg skal ha nytt skjermkort, og trenger da ny PSU (350w duger vel ikke). Skjermkortet blir nok mest sannsynlig et X1950Pro, hva vil jeg trenge? Må være tilgjengelig på komplett. Takker. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) NorthQ er generelt stillegående og yter bra. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312300&view=detailed Tror du det holder med 400W sparer du noen hundrelapper, men jeg ville safet med 500W. Endret 26. oktober 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) jeg kjøpte denne strømforsyninga: LINK sammen med skjermkortet du tenkte på. Vet ikke om du har bruk for en så stor en, men jeg skal også oppgradere til X2. Men hvis du vil ha en såpass kraftig psu, så er denne aboslutt å annbefale, meget stillegående og bra. Skjønner ikke at noen påstår at denne bråker, for det gjør den ikke. edit: leif Endret 26. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Se her: http://www.jonnyguru.com/reviews.php Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ang STRØMFORSYNING så anbefaler jeg å sjekke ut merkene: Mist Tagan (versjonene med 2stk 80mm vifter) Seasonic Alle disse STRØMFORSYNINGENE er kjent for å gi mye kraft og samtidig være stille. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Moderator vil ikke ha noe mer krangling om spenning vs. strøm i denne tråden. De fleste forstår hva en strømforsyning er for noe, det er da også begrepet som benyttes om dette i forumnavnet, og da nøyer vi oss med det. Hvordan den faktisk virker er off topic her, og hva forumet burde ha hett kan man diskutere et annet sted, for eksempel under "Tilbakemeldinger om forumet". Her svarer vi på trådstarters spørsmål. Noe mer pingvinsnakk vil jeg heller ikke se. Off topic innlegg blir fjernet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå