Lindland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 i går så klikka dataen.. åsså tok jeg å den av med å trykke på AV knappen. men når jeg tok den på igjen så kom den ikke no vei en når den skal lese åssen driver som er kobla til.. hva tror du har sjedd? er hovedkortet kansje ødelagt? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 i går så klikka dataen.. åsså tok jeg å den av med å trykke på AV knappen. men når jeg tok den på igjen så kom den ikke no vei en når den skal lese åssen driver som er kobla til.. hva tror du har sjedd? er hovedkortet kansje ødelagt? 7155664[/snapback] Hvis det skjedde uten noe fysisk kontakt synker sansynligheten for at delene er ødelagte, med mindre de er utgått på dato. Prøv å boot windows og reparer windowsen din. mitt forslag, med mindre andre har noen geniale ideer på lur. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kan du beskrive problemet litt bedre? Hvor i oppstarten stopper det? Får du feilmeldinger? Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Lindland Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Kan du beskrive problemet litt bedre? Hvor i oppstarten stopper det? Får du feilmeldinger? Hilsen, efikkan.* 7159428[/snapback] nå har jeg prøvd et ant hovedkort. men da jeg kom inn på windows så kom dt en feilmelding etter hvert. hva kan dere være for? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Når du bytter hovedkort så blir det som regel kluss fordi Windows er installert med annen hardware. Man må installere på nytt med den nye hardwaren. Men som regel holder det å ta en Repair Install, da slipper man å installere alle programmer om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå