Medisinmannen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei. Jeg har bestilt en del ting fra netbutikken 3dfxcool.no. Grunnen til at jeg valgte å handle der, var ganske enkelt det at microplex var utsolgt for en vare jeg skulle ha. Endte opp med at jeg bestilte fra 3dfxcool. Varene jeg bestilte: 1 x Titan, Fan, Systemcooler 3 x Revoltec, Cable, 4 til 3 pins Adapter 4 x Revoltec, Cable, 3-pin 12" Extension 1 x Revoltec, Musematte, LightPadPrecision, Sort/Rød 1 x Revoltec, Kathode, Dual Green, 30cm 1 x Revoltec, Kathode, Dual Green, 10cm Totalt 634kr. Det med oppkrav og service pakke. Det var 3 uker siden! Har sjekket ordrestatus på siden deres; Ordre historikk 05/10/2006 Handlekurv 05/10/2006 Salgsordre Etter en uke sendte jeg en melding til de, via siden, og spurte når jeg kunne regne med å få pakken. De svarte ikke på en uke, så jeg sendte enda en. De har heller ikke svart enda (Har sjekket junk mail ) I dag ringte jeg til de, men de svarte ikke! Kom bare telefon svar lignene greie LEVERINGSVILKÅR Lagervarer sendes innen 1- 3 dager etter at de er bestilt. Vi sender i oppkrav(kun til Norge) med postens norgespakke. Dette betyr at pakken er fremme 3 til 5 dager etter avsendelse. Til Nord-Norge og mindre steder kan det ta to til tre dager ekstra. Dette stod på deres side. Har gådt en del lengre tid enn 5 dager... Hva mener dere at jeg burde gjøre? Har jeg rett på angrefrist og sann? Har noe lignene skjedde med dere? Mvh. PeeWee Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser at det er ein del som sliter veldig med å få kontakt med den webshopen for tida. f.eks: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...64&hl=+3dfxcool Så eg trur nok det kan vere bedre å handle anten hjå http://www.microplex.no eller http://www.pcstyling.no Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hadde egentlig tenkt å handle fra microplex, men så kom varen først 01/11. Så jeg tok 3dfxcool isteden for. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kan ta lang tid før du får noko. Bestilte litt i samme tid som du bestilte ser eg. Har ikkje fått noko eg heller. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Har pratt med 3dfxcool no. Fekk endeleg ein mail ifra dei. Dei har hatt fullstendig systemkrasj, men skal no vere oppe å gå. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 1-2 mnd for å komme oppigjen etter systemkræsj, det er ganske ille. Iallefall når det ikkje er "mulig" å verken komme igjennom på telefon eller andre kommunikasjonsmidler. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 1-2 mnd for å komme oppigjen etter systemkræsj, det er ganske ille. Iallefall når det ikkje er "mulig" å verken komme igjennom på telefon eller andre kommunikasjonsmidler. 7373556[/snapback] Fekk mail fra dei for cirka to veke sia. Har berre gløymt å sagt ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå