Gå til innhold

Innkjøp av 32'' LCD-TV


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har nå tenkt til å gå til innkjøp av en 32'' LCD skjerm, prisen må ligge på rundt 10-15 tusen.

 

Skjermen skal primært brukes til Xbox 360 spilling, men også noe tv/dvd titting.

 

Har sett litt på denne, er den noe å gå for?

 

Men så er det, det at jeg absolutt ikke har peiling på hva som er bra av LCD skjermer, derfor kunne jeg trenge litt hjelp. :)

 

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan få ett bra 40" TV for den prisklassen! Har hørt masse bra om DENNE Tv'en  :dribble:

Skal kjøpe selv :)

7155536[/snapback]

Og hvor helsikes stor fraktkostnad er det ?

7155540[/snapback]

Hvis han/hun bor i en by, som har Datakjeden der, så har de (hadde iallfall) TV'en der til samme pris. Men ellers blir frakta opptil 1 500,-.. Det svir litt..

Lenke til kommentar
Du kan få ett bra 40" TV for den prisklassen! Har hørt masse bra om DENNE Tv'en  :dribble:

 

Skal kjøpe selv :)

7155536[/snapback]

800:1 er ikke så bra da..

7155630[/snapback]

Joda, heilt greit det.. Iallfall til prisen på TV'en, som er fantastisk.. Det eneste som er meget dårlig på tv'en er lyden.. Meen, regner med du har "eksternt" anlegg til Xbox'en. Du vet det er surround på spillene ;)

Lenke til kommentar
Har sett litt på denne, er den noe å gå for?

7155478[/snapback]

 

Har tittet litt rundt etter 32" selv og funnet veldig mye pent om Samsung R7 serien. Dessuten har Hi-Fi klubben tilbud på akkurat det apparatet du linker til til samme pris, så slipper du frakt og venting hvis du bor i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...