Pangaea Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva med tips om hva man skal spise før og etter trening? Om maten er laget av stein, plast, proteiner eller karbohydrater er forsåvidt uvesentlig for oss vanlig dødelige. Bedre å tipse oss om hva vi skal spise enn mer eller mindre vitenskapelige diskusjoner rundt hva den og den maten inneholder... Som nevnt i en annen tråd her, trenger man ikke bli helt nazi heller. De fleste er interessert i å trene for å holde seg i form (evt slanke seg) og bygge litt muskler. Men svært få er interessert i å bli den nye Schwartzenegger. Meninga er å trene for å få et litt bedre liv, selvfølelse etc, ikke organisere livet rundt treninga. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg organiserer livet rundt treningen, får samtidig også et bedre liv. Men er jo sån at jeg får skyldføelse hvis jeg må skippe en trening eller skipper et måltid Endret 31. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke proteiner bra hvis man trener styrke, eller har jeg tatt meg en skogstur nå? 7164633[/snapback] Tar ikke jeg helt feil så er det proteiner som bygger muskler, så tror ikke du er på tur. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke proteiner bra hvis man trener styrke, eller har jeg tatt meg en skogstur nå? 7164633[/snapback] Tar ikke jeg helt feil så er det proteiner som bygger muskler, så tror ikke du er på tur. 7190713[/snapback] SÅ sant så sant Uten nok proteiner kommer man ingen vei! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Så man burde ta en brødskive fullkorn etter trening? Hva anbefaler dere for en som løper mye? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Grov mat med mange treige karbohydrat før trening, banan eller eple i treninga, og etter trening begge deler Grov mat, tenkjer på brødskive, men sjølv synst eg at ein skikkeleg middag 2-3 timar før treninga er supert. Og vatn. Endret 7. november 2006 av kazzkizz Lenke til kommentar
JoBBe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hiv innpå f.esk noen brødskiver (grove) med f.eks egg og kaviar? og så må du spise som faen etter trening,prøv å få i deg masse proteiner,raske karbs.funker hvis du trener for å bli stor å sterk Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Så man burde ta en brødskive fullkorn etter trening? Hva anbefaler dere for en som løper mye? 7238787[/snapback] Man bør ta noe som inneholder raske karbohydrater, i tillegg til proteinshake. Måltidet etter trening bør være det største etter frokost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå