Dark_Cobra Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Noe somhar prøvd den ekstremt tøffe demoen av AoM? Må være et av de tøffeste og råeste demoene jeg noen gang har prøvd. Jeg er selv en Warcraft fan men dette spillet ruler!!!! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Er litt hekta på dette ja :wink: God grafikk er det også, eneste er at jeg kunne tenkt meg litt "raskere" gameplay Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Urk...demoen er så forbanna stor, laste ned dette på ISDN er uaktuelt. Noen som vet om noen gaming mags som har spillet på CD/DVD? Lenke til kommentar
Dark_Cobra Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 nei, tror ikke at det er noen som har det enda. Men klarer du å vente litt kommer *JIPPI* spillet ut neste fredag... Synes at egypterne ser helt kongelige ut:) Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Spillet har fått alt for mye WC3-sammenligning! Det er jo to forskjellige spill? Og når de fleste gav AoC 9/10, hvorfor får spillet 8/10 (noen steder)? Det er jo kun forbedringer i forhold til forgjengerne, så spille burde vel få bedre kritikk! Men så lenge spillet er bra, så er det bra. Vet nå ikke sikkert selv om det er min type spill, da jeg bare har prøvd demoen. WC3 prøvde å få med seg alle de "nestenstrategispillspillerne" som lurer litt på hva de skal kjøpe, mens AoM er mer vennlig mot de tradisjonelle. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg liker spillet godt... Liker du Age of Empires spillene, så er dette topp... Ikke bare vanlige folk lengre, men også mytologiske skapninger som centaurer, cyclopser, pegasuser og sånt..og helter som er flinke til å banke sånne ting.. Og så får du MEKTIGE (ser i alle fall sånn ut) God powers, som kan brukes en gang hver... Kommer nok til å bruke noen timer på dette spillet ja.. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kjøpte spillet på Fredag, men kan ikke spille pga. den nye pc-en (P4 2.53GHz 533MHz buss, Asus P4B533-E hovedkort, 512 DDR, +++ :grin: ) min ikke er ferdig bygget :evil: . Et lite tillegg til posten min over, er at spillene (WC3 og AoM) er av to forskjellige sjangre, så det blir litt av det samme som å sammenligne f.eks. Dungeon Siege og Rune. Likte anmelderen WC3 bedre, så likte vel han eller hun RPS (Role Playing Strategy) bedre enn RTS (Real Time Strategy), som de to spillene offesielt betegnes som å være. Gleder meg til jeg får PC-en ferdig så jeg får spilt spillet! Last ned AoM Heaven sin guide til spillet. Ganske givende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå