Judass90 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei... Har nå fått min nye pc og satt den sammen. Så skal jeg instalere windows på den, men da må jeg bruke windows som er på min gamle pc. Og da lurer jeg på hvordan jeg får fjernet windows fra min gamle pc, slik at jeg kan legge windows på den nye. Takk for raske svar.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei, Du kan jo formatere den gamle maskinen og deretter legge inn Windows på den nye? EDIT: Hvordan.. 1. Start opp maskinen i BIOS, endre "boot device" til CD-ROM 2. Sett windows plata i, og formater. Meen du trenger jo ikke å fjerne det for å legge inn ett nytt, right? Endret 26. oktober 2006 av Ilsaldur Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du trenger jo ikke slette windows fra den gamle for å installere det på den nye. Lenke til kommentar
Judass90 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 men hvis jeg ikke slette windows fra den gamle, blir det ikke noe tull siden cd-key'n er på begge pc'ene da? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 men hvis jeg ikke slette windows fra den gamle, blir det ikke noe tull siden cd-key'n er på begge pc'ene da? 7155534[/snapback] Neida, jeg tror nå ikke det.. Bare prøv da.. Hvis ikke, formater Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 men hvis jeg ikke slette windows fra den gamle, blir det ikke noe tull siden cd-key'n er på begge pc'ene da? 7155534[/snapback] Nei det blir ikke det. Men det blir det nok med Vista har jeg hørt Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Trådstarter må fjerne windows fra den gamle maskinen (en lisens - en maskin) for å holde seg til lisensavtalen med Microsoft. Har han OEM-versjon kan denne ikke flyttes til ny maskin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Dette har intet med Annet om hardware å gjøre. Se sticky og benytt søk neste gang du skal poste en post. Eventuelt rapporter threaden så flytter en moderator posten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg