LightN Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hei kjøpte et Canon digital ixus 500 brukt, men det fulgte ikke med lader eller noen kabler av noe slag.. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Lenke til kommentar
Flums Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Da går du på Canons hjemmeside, sjekker hva dette produktet heter (tilbehør til kamera) og googler det opp med norske resultater. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Batteriet heter NB-1L (evt. LH) og laderen heter vel CB2-LSE. Det finnes også uoriginale ladere, og jeg kan anbefale Hähnel Ultima Canon som støtter alle Canon batterier på markedet, samt at det også kan brukes i USA og i bil. USB kabelen er jeg ikke sikker på om er standard mini-USB, men det lønner seg uansett å investere i en kortleser. En evt. fotobutikk i nærheten bør ha disse tingene på lager. Lenke til kommentar
LightN Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 takker for svar gikk inn på canon sine sider, og fant ut under spesifikasjoner for ixus 500: Strømforsyning og batteripakker : Kompakt strømadapter CA-PS500, bilbatterilader CBC-NB1 har jeg forstått det riktig, at laderen da er CA-PS500? Passer da CB-2LSE? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 takker for svar gikk inn på canon sine sider, og fant ut under spesifikasjoner for ixus 500: Strømforsyning og batteripakker : Kompakt strømadapter CA-PS500, bilbatterilader CBC-NB1 har jeg forstått det riktig, at laderen da er CA-PS500? Passer da CB-2LSE? 7166379[/snapback] CA-PS500 er kun strømadapter, så du får ikke ladet batteriet med den. Med CBC-NB1 kan du kun lade batteriet i bil. Jeg er helt sikker på at CB-2LSE er den riktige laderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå