bzerk Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 ram brikkene har ikke funka på ei stund satte inn en ny brikke så funka det så prøvde jeg de andre igjen så funka de også dette har skjedd før at de plutselig virker igjen kan det være noe galt? burde jeg bytte de ut med nye? MVH bZerk Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) ingen som har noe å si haster litt MVH bZerk 7156026[/snapback] kan godt være hovedkortet og, hvis de funker av og på kunne det være dårlig kontakt til en RAM-slot. Hvis du har flere Slots for RAM kan du jo prøve å stappe den inn der og se om det blir bedre. -- Jonas Endret 26. oktober 2006 av Roxrud Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 ingen som har noe å si haster litt MVH bZerk 7156026[/snapback] kan godt være hovedkortet og, hvis de funker av og på kunne det være dårlig kontakt til en RAM-slot. Hvis du har flere Slots for RAM kan du jo prøve å stappe den inn der og se om det blir bedre. -- Jonas 7156375[/snapback] Har to på 512MB ser ut som begge portene virker har også prøvd en annen brikke i en av portene så er ikke så overbevist at det er det. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 ingen som har noe å si haster litt MVH bZerk 7156026[/snapback] kan godt være hovedkortet og, hvis de funker av og på kunne det være dårlig kontakt til en RAM-slot. Hvis du har flere Slots for RAM kan du jo prøve å stappe den inn der og se om det blir bedre. -- Jonas 7156375[/snapback] Har to på 512MB ser ut som begge portene virker har også prøvd en annen brikke i en av portene så er ikke så overbevist at det er det. 7156433[/snapback] men hvis din virker en liten stund, og jeg renger ikke med at du har hatt den andre ram brikken i en lang stund, presser du jo ned slotten, og kontakten vil gjenoppstå, men svekkes etterhvert. bare en tanke. eller vet jeg ikke, kan jo ta med både hovedkort og ram brikke til en el butikk og be om feilsøking da. -- Jonas Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 ingen som har noe å si haster litt MVH bZerk 7156026[/snapback] kan godt være hovedkortet og, hvis de funker av og på kunne det være dårlig kontakt til en RAM-slot. Hvis du har flere Slots for RAM kan du jo prøve å stappe den inn der og se om det blir bedre. -- Jonas 7156375[/snapback] Har to på 512MB ser ut som begge portene virker har også prøvd en annen brikke i en av portene så er ikke så overbevist at det er det. 7156433[/snapback] men hvis din virker en liten stund, og jeg renger ikke med at du har hatt den andre ram brikken i en lang stund, presser du jo ned slotten, og kontakten vil gjenoppstå, men svekkes etterhvert. bare en tanke. eller vet jeg ikke, kan jo ta med både hovedkort og ram brikke til en el butikk og be om feilsøking da. -- Jonas 7156451[/snapback] men da burde de også gjøre det med de andre ram brikkene også?? har tatt ut og inn de mange ganger. MVH bZerk Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 ingen som har noe å si haster litt MVH bZerk 7156026[/snapback] kan godt være hovedkortet og, hvis de funker av og på kunne det være dårlig kontakt til en RAM-slot. Hvis du har flere Slots for RAM kan du jo prøve å stappe den inn der og se om det blir bedre. -- Jonas 7156375[/snapback] Har to på 512MB ser ut som begge portene virker har også prøvd en annen brikke i en av portene så er ikke så overbevist at det er det. 7156433[/snapback] men hvis din virker en liten stund, og jeg renger ikke med at du har hatt den andre ram brikken i en lang stund, presser du jo ned slotten, og kontakten vil gjenoppstå, men svekkes etterhvert. bare en tanke. eller vet jeg ikke, kan jo ta med både hovedkort og ram brikke til en el butikk og be om feilsøking da. -- Jonas 7156451[/snapback] men da burde de også gjøre det med de andre ram brikkene også?? har tatt ut og inn de mange ganger. MVH bZerk 7156476[/snapback] da høres det nesten ut som en defekt eller skadet ram brikke i mine ører. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Takk for svar tror jeg kjøper nye ram brikker Kingston HyperX 1024MB 333MHz DDR MVH bZerk Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Takk for svar tror jeg kjøper nye ram brikker Kingston HyperX 1024MB 333MHz DDR MVH bZerk 7156536[/snapback] bare pass på at det funker med hovedkortet da Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 er jo ikke nub men akkurat ram er ikke mitt felt. MVH bZerk Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 er jo ikke nub men akkurat ram er ikke mitt felt. MVH bZerk 7157263[/snapback] Med ett mente jeg å vise at det var en spøk, men samme det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå