Joachim_F Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 2K Games har gitt ut et trekløver fra Sid Meier, samt strategispillet Shattered Union, på nedlastningsportalen Steam. Les mer Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 1 ting skal valve ha, Steam er ein fantastisk god måte å få tak i spel på. Lettvint og kjapt. Prisane er ganske bra og. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 1 ting skal valve ha, Steam er ein fantastisk god måte å få tak i spel på. Lettvint og kjapt.Prisane er ganske bra og. 7161441[/snapback] Hæ? Prisene er jo helt horrible!! 30dollar for det mildt sagt aldrene Civ3 og 50dollar for det nå ett år gamle Civ4! Dette er rett og slett de verste prisene jeg har sett på lenge. Er jo billigere å kjøpe spillet her i Norge i en vanlig butikk, hvor man attpåtil må ta i betrakning de høye norske avansene og den ekstreme momsen. Dette må være en spøk! Dobbel pris for en jalla-nedlastingsversjon! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hmm, ja gløym det forje eg sa. Dette var faktisk veldig dyrt. Eg hadde ikkje sjekka prisene. Eg tenkte tilbake på den tid då eg kjøpte cs 1.6 for 100kr via steam, det var fin pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg