abene Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Microsoft skal visstnok ikke være fornøyd med kvaliteten på Windows Media Player 11 og utsetter lanseringen til mandag. Les mer Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvis det er 11 som er i vista så er jeg enig. Det er omtrent det eneste problemet jeg har i vista. WMP er forferdelig ustabil, og crasher hele tida :/ Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Og når ikke engang Ms er fornøyd med kvaliteten er det grunn til å holde seg langt unna... Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg hadde nå masse problemer med WMP 10, men da jeg installerte WMP 11 Beta funket det(meste)igjen. Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er et en spiller jeg ikke har hatt problemer med er det WMP 11. Har kjørt Beta en stund nå og har ikke opplevd en eneste krasj. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har hatt Windows Media Player Version 11.0.5358.4827 i ukevis, og har absolutt ingen problem. Skjønner ikke dette med forsinkelsen og all sytingen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 WMP 11 har aldri cræsjet her.. men bruker WMP 5 Genial filmavspiller Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva har Microsoft egentlig greid å lansere til fastslått dato i utgangspunkte? Ikke mye jeg har hørt om hvertfall! Når de skal lansere ting før sine konkurrenter er det ikke rart de utsettes siden de slurver i arbeid for å få det først ferdig! som Xbox 360 etc. Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva har Microsoft egentlig greid å lansere til fastslått dato i utgangspunkte? Ikke mye jeg har hørt om hvertfall! Når de skal lansere ting før sine konkurrenter er det ikke rart de utsettes siden de slurver i arbeid for å få det først ferdig! som Xbox 360 etc. 7160684[/snapback] når alle whiner når de utsetter, og alle whiner når de prøver og få det ferdig fort og da blir litt slurvete. Er det en jævlig vanskelig problemstilling Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva har Microsoft egentlig greid å lansere til fastslått dato i utgangspunkte? Ikke mye jeg har hørt om hvertfall! Når de skal lansere ting før sine konkurrenter er det ikke rart de utsettes siden de slurver i arbeid for å få det først ferdig! som Xbox 360 etc. 7160684[/snapback] Tror det var Apple som var for tidlig ute med iTunes 7 jeg... WMP 11 er et stykke programmererkunst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå