Hellemyr Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Hvorfor ikke bruke ekte glass istedenfor plexi? Er det noen som har noen fordeler og ulemper med det? Alt jeg kan komme på er at ekte glass ikke ripes..? Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Glass kan som kjent knuses... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Ekte glass er vanskelegare å kutte og forme som du vil, som nevnt har du ulempen med at det kan knusast. Er ganske vanskelegare å montere? Endret 26. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det kan vel enkelt bli limt fast? Hvor mye koster glass og er det dyrt å få det kuttet i den formen du vil? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det kan vel enkelt bli limt fast? Hvor mye koster glass og er det dyrt å få det kuttet i den formen du vil? 7155107[/snapback] Seff kan det limes fast, men det er ikke bare bare å få det kuttet da. Glassmester'n er vel sikkert blodprisa på å kutte glass også. Men alt av acryl kan du kutte selv med stikksag o.l. Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 I tillegg er glass mye tyngre enn plexiglass, plexiglass skal være klarere å se gjennom, du kan bøye plexiglass og som sagt du kan kutte det i akkurat den formen du vil. det er billigere også. Petter Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 det som fikk meg til å tenke på vanelig galss er jo at det blir lett riper i plexi, og riper er ikke fint Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har plexi i mitt og det har ingen synlige riper. Anbefaler plexi pga at det er LETT og det er lett og jobbe med.. Glass er tungt å jobbe med, og det veier mye mere en plexi. Og detknuses lett.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Små riper kan lett fikses med et spesialmiddel som DJ-Sonic brukte i sin mod "The Lighthouse Project". Kosta ikke så mye heller, men jeg husker ikke hvor han skaffa det ... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 det som fikk meg til å tenke på vanelig galss er jo at det blir lett riper i plexi, og riper er ikke fint 7155751[/snapback] Er bare å bruke en annen type acryl da som har hardere overflate Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hva med 2" skudsikker plexi....ingen som har prøvd det før :!: :!: :!: :!: ohhhh den pc'n sku har blitt dyr :!: :!: Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er ikke lexan sterkere enn plexi? Dermed tåler det med og får ikke så lett riper..? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er ikke lexan sterkere enn plexi? Dermed tåler det med og får ikke så lett riper..? 7159262[/snapback] Jessm exan tåler ca. 200 grader, vanlig plexi tåler 115 grader elns, Så lexan skal det emr til for å få riper en plexi Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 jeg har 12mm plexi i min PC Se PC i signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå