Halvsame Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Tenkte å feste en 120mm vifte på PSU, slik ok.no har gjort her. I den forbindelse lurer jeg på om det er skadelig å snu strømforsyninga på hodet (regner med at det går bra, men greit å spørre for sikkerhets skyld). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Så lenge du passer på at utluftingen ikke blir sperret på noe vis så skal det gå fint. Skruene skal passe i de orginale skru-hullene i kabinettet, at tyngdekraften virker "feil vei" på den i forhold til normalen har ingenting å si. Men som sagt: Pass på at du ikke sperrer noen luftehull slik at du får overoppheting. (Men det har du vel tenkt på siden du snakker om å innstallere en større vifte i PSU'en. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Takk. Det var det jeg tenkte. Mtp luftehull, så tror jeg ikke det blir noe problem. Skal la de andre vifteplassene stå tomme, så det blir nok god gjennomlufting der. Muligens borrer jeg noen hull i bunnplata hvis jeg gidder. Får se hvor mye styr det blir i forhold til komponentene i psu'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå