hiddendepths Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) hei. jeg har planer om og kjøpe meg ny laptop. da min acer lider av dårlig byggekvalitet og sorte skygger på skermen. uansett jeg er ute etter en pc som oppfyller disse kravene: - core 2 duo prosessor (hørt disse skal ha bedre ytelse enn forgjengerne) - Ati eller Nvidia grafikkort (helst ett kraftigt grafikkort, må ikke dele med sysminne) - 1 GB RAM helst. - Lydkortet er ikke viktig - God harddisk plass - Skermen trenger ikke og være stor, helst 15,4, men klarer meg også med 14,1 - DVD-brenner, dette sitter jo som standard på alle laptopper untatt bedriftsmodeller. - Baterilevetiden er ikke lagt stor vekt på, da pcen mest skal stå i ro. prislappen kommer på minst 10 000. jeg er ute etter og få mest ytelese på prisen. og forall del. ikke nevn amd marskiner, er intel tilhenger. Endret 26. oktober 2006 av hiddendepths Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tar og bumper den for deg. Trenger en 10k gaming bærbar som min bror skal kjøpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå