hamrek Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lurer egentlig bare på hva som er forskjellen mellom disse kortene: - Creative Sound Blaster X-Fi Platinum - Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS Er det i det hele tatt noen forskjell bortsett fra prisen!? Kom gjerne med egne erfaringer og sterke meninger! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lurer egentlig bare på hva som er forskjellen mellom disse kortene: - Creative Sound Blaster X-Fi Platinum - Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS Er det i det hele tatt noen forskjell bortsett fra prisen!? Kom gjerne med egne erfaringer og sterke meninger! 7154692[/snapback] fatal1ty har 64 mb ram Lenke til kommentar
hamrek Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Lurer egentlig bare på hva som er forskjellen mellom disse kortene: - Creative Sound Blaster X-Fi Platinum - Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS Er det i det hele tatt noen forskjell bortsett fra prisen!? Kom gjerne med egne erfaringer og sterke meninger! 7154692[/snapback] fatal1ty har 64 mb ram 7154713[/snapback] Er dette eneste forskjell! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 ja, det er det som utgjør 200kr Lenke til kommentar
hamrek Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Har dette noen hensikt da? Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 I f.eks BF2 så legges mange av lydene inn i minnet, og FPS går opp. Lenke til kommentar
hamrek Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ok, jeg skjønner tegninga! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har dette noen hensikt da? 7154875[/snapback] I praksis, nei. Mest marketing gimmick fra Creative. Har enda ikke sett en eneste test som kan bekrefte at den ekstra X-RAMen som sitter på Fatal1ty-kortet har noe å si for lyd eller ytelse Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg tror faktisk ikke BF2 støtter X-mem, mulig det har kommet i noen av de siste patchene. Ram på lydkort er sikkert fornuftig, men så langt er det begrenset støtte og ikke minst begrenset dokumentasjon på ytelsen.. En liten ting til. Skal man ha både høyttalere og headset så ikke kjøp det billigste XtremeMusic, men kost på deg et med frontpanel. Da får du to utganger med individuell volumkontroll. Det har irritert meg mye at jeg ikek forutså.. Endret 26. oktober 2006 av Mozze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå