UrgeLoL Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja i følge Izumi Kawanishi vil dette kanskje bli mulig senere. Dette betyr da at bilde blir sendt til psp'en og styresignal blir sendt tilbake til Ps3. Høres ut som en artig mulighet. Kilde Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Forsåvidt, men hva er vitsen med å spille på en liten skjerm, når du har en stor TV? Mulig det blir slik Nintendo gjør med Wii og DS, da DS vil kunne brukes som en kontroller for noen spill. Men her er det bare kontrollmekanismen som blir overført. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Forsåvidt, men hva er vitsen med å spille på en liten skjerm, når du har en stor TV? Mulig det blir slik Nintendo gjør med Wii og DS, da DS vil kunne brukes som en kontroller for noen spill. Men her er det bare kontrollmekanismen som blir overført. 7154747[/snapback] Ta med deg filmen/spillet på dass. Spill videre selv om gamla vil se på Hotell Caesar. Ta med deg filmen/spillet i køya. Eller som locationfree systemet til Sony gjør i dag, fjernstyr en hvilken som helst audio/video enhet du har hjemme i stua enn hvor du er i verden. Fullstendig unyttig, men praktisk for oss som er mye på farta.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 *host*gimmick*host* Meneh.. Må ærleg tilstå at å spela spel på skithuset, det er noko eg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 *host*gimmick*host* Meneh.. Må ærleg tilstå at å spela spel på skithuset, det er noko eg kunne tenkt meg. 7155220[/snapback] Nå har jeg listet opp en god del med bruksområder til deg, så jeg syns ikke at det passer med definisjonen med gimmick: In marketing language, a gimmick is a unique or quirky special feature that makes something "stand out" from its contemporaries. However, the special feature is typically thought to be of little relevance or use. Thus, a gimmick is a special feature for the sake of having a special feature. Det blir det samme som å si at en Mp3 spiller er en gimmick i seg selv fordi man kan sitte hjemme å høre på musikk fra stereoanlegget. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dersom det er den definisjonen der du går ut i frå, så syns eg det passar ganske bra med å kalle det en gimmick. Men hey.. artig feature. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 *host*gimmick*host* Meneh.. Må ærleg tilstå at å spela spel på skithuset, det er noko eg kunne tenkt meg. 7155220[/snapback] Nå har jeg listet opp en god del med bruksområder til deg, så jeg syns ikke at det passer med definisjonen med gimmick: In marketing language, a gimmick is a unique or quirky special feature that makes something "stand out" from its contemporaries. However, the special feature is typically thought to be of little relevance or use. Thus, a gimmick is a special feature for the sake of having a special feature. Det blir det samme som å si at en Mp3 spiller er en gimmick i seg selv fordi man kan sitte hjemme å høre på musikk fra stereoanlegget. 7155268[/snapback] Absolutt ikke. Svært få vil i det hele tatt bruke denne muligheten. Hvertfall ikke om den bringer noe mer ut av spillet som støtter det. Ellers blir det bare en gimmick. Når du sitter i samme rom som din TV og spiller på en liten skjerm, blir det bare en gimmick. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 *host*gimmick*host* Meneh.. Må ærleg tilstå at å spela spel på skithuset, det er noko eg kunne tenkt meg. 7155220[/snapback] Nå har jeg listet opp en god del med bruksområder til deg, så jeg syns ikke at det passer med definisjonen med gimmick: In marketing language, a gimmick is a unique or quirky special feature that makes something "stand out" from its contemporaries. However, the special feature is typically thought to be of little relevance or use. Thus, a gimmick is a special feature for the sake of having a special feature. Det blir det samme som å si at en Mp3 spiller er en gimmick i seg selv fordi man kan sitte hjemme å høre på musikk fra stereoanlegget. 7155268[/snapback] Absolutt ikke. Svært få vil i det hele tatt bruke denne muligheten. Hvertfall ikke om den bringer noe mer ut av spillet som støtter det. Ellers blir det bare en gimmick. Når du sitter i samme rom som din TV og spiller på en liten skjerm, blir det bare en gimmick. 7155373[/snapback] Men når det er Nintendo som lager det, er det selvfølgelig innovativt? Ikke sant? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Men når det er Nintendo som lager det, er det selvfølgelig innovativt? Ikke sant? 7155421[/snapback] Nei.. tydeligvis er alt Nintendo lager en gimmick... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er sikkert ment slik at du kan spille på den hvis du ikke har tilgang/mulighet til Tv å spille på... eller for moro skyld! Uansett så er det bra og ha muligheten, eller hva? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er sikkert ment slik at du kan spille på den hvis du ikke har tilgang/mulighet til Tv å spille på... eller for moro skyld! Uansett så er det bra og ha muligheten, eller hva? 7155572[/snapback] Såklart, men det blir fremdeles en gimmick Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er sikkert ment slik at du kan spille på den hvis du ikke har tilgang/mulighet til Tv å spille på... eller for moro skyld! Uansett så er det bra og ha muligheten, eller hva? 7155572[/snapback] Jeg bruker en del av funksjonaliteten i dag, hvor jeg benytter PC'en som locationfree base, og PSP'en som trådløs videospiller.. Videofiler nedskaleres og spilles av 'on the fly'.. Fungerer fantastisk bra.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 *host*gimmick*host* Meneh.. Må ærleg tilstå at å spela spel på skithuset, det er noko eg kunne tenkt meg. 7155220[/snapback] Gjøre 2 ting på engang blir vanskelig Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Praktisk på dassen, når man ikke gidder å gjøre lekser, eller før man legger seg... Ellers bare tull... Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Praktisk på dassen, når man ikke gidder å gjøre lekser, eller før man legger seg... Ellers bare tull... 7155935[/snapback] Bare tull å ha tilgang til alt du har av A/V hvor enn du måtte være i verden.. iPod er tull (og alle andre mp3 spillere forøvrig) og bærbare videospillere er tull. Egentlig er alt annet enn en Morgan Kane pocketbok fra 70 åra tull når det gjelder underholdning borte fra kroken der TV'en står. Jeg gir meg over Det å reise til månen er en USA-gimmick. -Kjekt å ha gjort det eller ha muligheten for det, men forøvrig totalt unyttig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå