E.Everett Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dro nettopp fram gode gamle No One Lives Forever etter at jeg leste om det her. Jeg sliter derimot med at in-gamemovies sin clipping skjer alt for fort. Personene rekker ikke snakke ferdig før kameraet skifter til en annen, og han begynner å prate. Det virker som om datamaskinen kjører for spillet for bra. Flere som har dette problemet? Jeg er helt desperat nå, in-gamemovies er jo halve spillet. Det skal nevnes at min CD 1 var så oppskrapet at jeg lastet ned denne fra en torrentside. Den orginale CDen fungerer likevel så bra at jeg får kjørt det uten noen crack el. Alle forslag taes imot med takk! prøv å sett spillet som kompatibilitet med windows 95 elns så skal det gå normalit Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dro nettopp fram gode gamle No One Lives Forever etter at jeg leste om det her. Jeg sliter derimot med at in-gamemovies sin clipping skjer alt for fort. Personene rekker ikke snakke ferdig før kameraet skifter til en annen, og han begynner å prate. Det virker som om datamaskinen kjører for spillet for bra. Flere som har dette problemet? Jeg er helt desperat nå, in-gamemovies er jo halve spillet. Det skal nevnes at min CD 1 var så oppskrapet at jeg lastet ned denne fra en torrentside. Den orginale CDen fungerer likevel så bra at jeg får kjørt det uten noen crack el. Alle forslag taes imot med takk! prøv å sett spillet som kompatibilitet med windows 95 elns så skal det gå normalit Sett på vertical sync i kontrollpanelet for skjermkortet ditt. Hadde samme problemet selv, pluss at det var omtrent umulig å sikte. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Som det er sagt tidligere - men en god ting kan jo ikke sies for ofte; NOLF 1 var bare genialt. Syntes dama var rimelig sexy og...Toern var litt skuffende, og jeg syntes Contract JACK var bedre selv om det var en litt enklere og mer rett frem opplevelse. Hadde jag hatt spillene tilgjengelig hvor jeg bor naa skulle jeg jaggu funnet de frem igjen... OG - artig aa se saa mange som erindrer og kan mimre saapass mange aar tilbake over ett soill - og hvor alle som en er uovertruffent enig om at foerste NOLF er meget bra! Lenke til kommentar
Book Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Serien er utrolig, og jeg synes også at NOLF 2 er fantastisk. Helt fantastisk. Det utrolige er hvor bra det holder seg. Spilte nylig gjennom det igjen og kunne da selvfølgelig sette alt på max og det ser jo faktisk helt greit ut i dagens standard også. Endret 7. februar 2008 av Book Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 fikk bare mere og mere lyst til å spille det ;D.. skal teste det siste dere sa.. har fått fatt i det. Lenke til kommentar
hairball Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 har selv 1 og 2 ern hjemme i hylla, tittet faktisk på dem her noen dager siden og lurte på om jeg skulle prøve de igjen.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Likte ikke 2ern helt, men gudene skal vite at jeg har brukt endeløse netter og skremmende mange timer på 1ern. Gå på skolen, bli "syk" i første time, gå hjem igjen og spille Får installere det igjen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Likte ikke 2ern helt, men gudene skal vite at jeg har brukt endeløse netter og skremmende mange timer på 1ern.Gå på skolen, bli "syk" i første time, gå hjem igjen og spille Får installere det igjen når jeg kommer hjem. hehehe.. når æ spillte 2'ern så tok æ mæ fri dagen etter for å gå gjennom det. tok ca 15 timer+masse do-pauser etter maaange kanner kaffe .. det er rundt halvåret siden æ gikk gjennom det å kjenner æ savner det =D Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Artig å se at folk setter pris på denne noe oversette (salgsmessig) serien. De fikk jo veldig bra kritikk i sin tid men solgte ikke så veldig godt visstnok. Jeg synes hele settingen/lyden/stilen er bare så utrolig kul og annerledes i forhold til de fleste FPS-spill. NOLF 1 og 2 er blant de beste spillopplevelsene jeg har hatt noensinne - begge to er helt klart inne på min personlige topp-10 over spill. Og jeg har gamet siden C64-tiden på midten av 80-tallet Nå må jeg lete i litt esker for å se om helgen kan brukes til litt nostalgi. Jeg har begge et eller annet sted, men er ikke helt sikker på hvor. Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 visst dåkker sjekka så er NOLF å half life 1 veldi like ;D samtidig så er Deus Ex + nolf nesten samme+historia Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 visst dåkker sjekka så er NOLF å half life 1 veldi like ;Dsamtidig så er Deus Ex + nolf nesten samme+historia Men NOLF har en gjennomført stil og stemning som få andre spill har klart å matche Det er det som gjør at NOLF hever seg over snittet - ikke det spilltekniske. Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 visst dåkker sjekka så er NOLF å half life 1 veldi like ;Dsamtidig så er Deus Ex + nolf nesten samme+historia Men NOLF har en gjennomført stil og stemning som få andre spill har klart å matche Det er det som gjør at NOLF hever seg over snittet - ikke det spilltekniske. stemning !! den glemte æ uansett, visst noen som leser dette å skal gå gjennom nolf så HUSK !:: Kaffe <--- Pizza Cola å en helg eller noe å spille i Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Elsker NOLF spillene! Håper på ett NOLF3 med F.E.A.R motoren. Eller CryEngine! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 I og med at det er Monolith som står bak både Fear og Nolf, er det rimeleg å tru at Litech (som er brukt i både Fear og Nolf) blir valt foran CryEngine. Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 har fått installert contract jack nu ;D.. det er nesten helt likt nolf 2 bare at du samarbeider med H.A.R.M ? er det normalt at i contract jack så er det på en måte autoaim eller er det bare versjon min som er litt rar ? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Innstallerte nettopp NOLF2, og prøver å patche, men programmet sier jeg ikke har NOLF2 innstallert og derfor avbrytes patchingen. :/ Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 NOLF1 er et av de beste spilla jeg noensinne har spilt , musikken i spillet har mye av skylden - genial musikk og jeg fikk ekte "James Bond" følelse av å spille det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå