hiddendepths Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) hei. jeg har akkurat begynnt og spille NOLF 1. syns det er ett artig spill med mye svart humor. hehehe. så lurer jeg på hva dere syns om NOLF serien, siden jeg ikke har spillt hværken 1ern eller 2ern, er jeg sikkret en god underholdning foran pcen? Endret 26. oktober 2006 av hiddendepths Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 No One Lives Forever Toern er genial den også. Contract Jack fikk vel relativt laber mottakelse... Lenke til kommentar
hiddendepths Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 ja det er sant. Contract Jack fikk en litt mager motakelse.men den er sikkert like bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fantastiske spill, begge to. Svært varierte omgivelser, cutscenes som var verdt å se på, masse dippedutter å leke med, og bøttevis med humor. Kan liksom ikke helt glemme trehjulsykkel-jakten med mimer, fallskjerm-brettet, eller bossfighten i en campingvogn/tornado. Contract Jack var utrolig svakt i forhold. Lenke til kommentar
wise Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hva jeg ikke hadde gjort for en treer...en skikkelig next-gen oppfølger. det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 NOLF 1 var med gratis i det norske gamerbladet som ble lagt ned. Genialt spill Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 NOLF 2 er absolutt noe av det beste jeg har spilt Eneren fulgte med et grafikk-kort, men skremte meg bort med dårlig grafikk. Lenke til kommentar
hiddendepths Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 hadde vært kjekt om de kom med en oppfølger Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) NOLF 2 er absolutt noe av det beste jeg har spilt Eneren fulgte med et grafikk-kort, men skremte meg bort med dårlig grafikk. 7158411[/snapback] Nolf1 er jo eldre, så grafikken er selvfølgelig dårligere. Imidlertid er spillet etter min mening mye bedre enn 2 ern, som jeg så vidt gadd gjennomføre av ren stahet. NOLF1 er en klassiker som vil bli husket i lang tid, i likhet med Gothic-serien og Deus Ex1 (2er i Deus ex er også en gedigen nedtur). Dessverre er mange oppfølgere bare søppel som er laget kun for å melke gamle suksesser. Kun Gothic serien innfrir hele veien. Er vi forskjellige? Ja, det er vi - og smaken er fortsatt som baken (selv om jeg selvfølgelig er overbevist om at jeg har rett ) Endret 26. oktober 2006 av Datagnomen Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Forskjellige, ja Deus Ex 2 er noe av det beste jeg har spilt, eneren synes jeg var greit. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Et annet spill i NOLF verdenen er Contract J.A.C.K. Ganske bra, går for det meste ut på å skyte alt som rører seg(som i NOLF 1). Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Elsker NOLF spillene! Håper på ett NOLF3 med F.E.A.R motoren. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 NOLF spela er blant mine absolutte favorittar. God humor, varierte brett, god historie, kort sagt veldig gode spel. Psilo har nemnt fleire høgdepunkt frå spela lenger oppe. Dette er scener som burde vere pensum for ein kvar gamer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 De som kjenner meg sånn noenlunde her på forumet, vet at jeg liker WoW, hm.. relativt godt (snart 8 chars på lvl60 og såntno). Pga denne tråden fant jeg frem NOLF-CD-ene i går, installerte spillet og satt fra tja, 19.00 til 05.30. Nå var det bare å bli ferdig på jobb, så er det rett hjem og spille det ferdig. Det har absolutt tålt tidens tann. Lenke til kommentar
Vennligst Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hei. jeg har akkurat begynnt og spille NOLF 1. syns det er ett artig spill med mye svart humor. hehehe. så lurer jeg på hva dere syns om NOLF serien, siden jeg ikke har spillt hværken 1ern eller 2ern, er jeg sikkret en god underholdning foran pcen? 7154644[/snapback] Absolutt ett av de beste spillene jeg har spillt til dags dato (vet d høres ut som om jeg er helt utdatert men jeg mener det faktisk!) Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 synes deus ex å nolf er veldi like spill ;D samtidig deus ex 2 å nolf2 var veldi lik.. tipper 3'a blir konge ;D Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er contract jack samme type spill eller hvorfor begynnte dere å prate om det? Er bare litt nysjerrig siden jeg har akkuratt begynnt å spille litt contract jack Så viss no1 lives forever er samme type spille må jeg kanskje vurdere dette også Lenke til kommentar
wise Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 contract jack var et slags spinoff/tilleggspakke til nolf-serien. de "ordentlige" nolf-spillene er langt, langt bedre. og ja, en skikkelig next-gen oppfølger hadde virkelig gjort meg glad. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Får vell se om jeg kan få fatt i denne serien, høres veldig bra ut Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Dro nettopp fram gode gamle No One Lives Forever etter at jeg leste om det her. Jeg sliter derimot med at in-gamemovies sin clipping skjer alt for fort. Personene rekker ikke snakke ferdig før kameraet skifter til en annen, og han begynner å prate. Det virker som om datamaskinen kjører for spillet for bra. Flere som har dette problemet? Jeg er helt desperat nå, in-gamemovies er jo halve spillet. Det skal nevnes at min CD 1 var så oppskrapet at jeg lastet ned denne fra en torrentside. Den orginale CDen fungerer likevel så bra at jeg får kjørt det uten noen crack el. Alle forslag taes imot med takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå