Nessi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei Etter at strømmen på bærbaren min ble tom idag, så starter bare maskinai sikkerhetsmodus. Har hatt dette problemet en gang før. Men da måtte jeg formatere og instalere windows på nytt. Den restarter seg selv etter windows xp logon loader. Dette er en Zepto Znote 6214W Endret 26. oktober 2006 av Nessi Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 når du starter den i sikkermodus, funker alt fint og an slår seg ikke av? Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 når du starter den i sikkermodus, funker alt fint og an slår seg ikke av? 7154696[/snapback] Alt fungerer som det skal, internet og, skur seg ikke av. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 du kunne jo ha prøvd å kjøre en reperasjon av installasjonen. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 du kunne jo ha prøvd å kjøre en reperasjon av installasjonen. 7156657[/snapback] har prøvd, prøvd defragmentering, scandisc. har skjedd en gang før, da formaterte jeg. men må da finnes en unnen mulighet. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 du kan jo prøve å kjøre systemgjenoppretting ...still systemet tilbake til et tidspunkt du vet pc-en funka...kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 har prøvd dette og. Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) da må du kanskje formatere, desverre! Ta kopi av det viktigste. Bare håp på at det ikke er noe fysisk feil. Dette kan nok skyldes flere ting men ofte er det strømforsyninger, ramen som det er noe galt med..eller pga for mye varme...eller en annen hardware feil. Endret 26. oktober 2006 av s7yle Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Altså, maskina har vært veldig varm mange ganger. Dette skjedde sist fordi at jeg la bærbaren i sekken. ogden varpå, skulle på butikken en tur i skoletia. kan det ha noe med varmen og gjøre? Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 jah det kan ha noe med varmen å gjøre. Du kan sjekke varmen i biosen etter at pc-en har slått seg av når du prøver å starte windows på vanlig måte. Eller last ned og installer SpeedFan, der kan du sjekke varmen også. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Denne pc'n min er underlig, gikk inpå biosn for å se om jeg fant temperaturen, gjorde ikke noe og gikk ut. Etter det startet den vanelig igjen. :S Det som er rart at det er fult av striper over bios, sånne brune liner nedover skjermen 8-9 striper som går fra topp til bånn av skjermen i biosen. Er også sånn i sikkerhetsmodus. men når den starter normalt ser jeg ikke stripene mere. lasta ned speedfan og kjørte og disse målingene får jeg: HD0: 44C Temp1: 65C Temp2: 58C Temp3:50C Temp4:64C Temp5:53C Temp6:62C skjønte ikke dette helt! Endret 26. oktober 2006 av Nessi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå