Stonemeister Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 snip 7160767[/snapback] snip7160861[/snapback] Nemlig. Spillere flytter alltid, og spillerne som dro til Chelsea ville dratt til andre storklubber, men de dro ALLE til Chelsea, og derfor har nå Chelsea et lag overfylt med superstjerner, uten å ha arbeidet for det. De har bare en rik russer i bakgrunnen som kaster penger til dem, fordi han ville leke litt. Klubber som Barca har arbeidet for å tjene pengene sine så de kunne kjøpe Ronaldinho, Deco og Eto'o. Lag som bare kan kjøpe alle stjernene de vil ha er ødeleggende, fordi det er urettferdig. Klart at et lag som vinner masse og har mange fans skal få bedre spillere enn et middelmådig lag, men når Chelsea, som ikke vant spesielt mange troféer bare skal bli kjøpt opp av en pengesjuk russer som kan bruke opp en brøkdel av formuen til å leke FM 07 IRL, så blir det urettferdig. Jeg håper Chelsea feiler i år, men det gjør de nok ikke, fordi de har spillere som Sheva, Ballack, Drogba, Robben, Cech (som er skadet, men likevel) og andre stjerner som enten er solgt, eller enda er der, som de aldri ville hatt om det ikke var for Abramovich, som ikke har noe med fotball å gjøre bortsett fra at han er eieren av Chelsea. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det som Stonemeister over meg sier her er helt rett!Håper over alt på jord at Chelsea driter seg skikkelig ut i år.Skulle vært regler mot å få penger av en rik milliarder! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Som sagt, og som jeg skulle si tidligere i dag, men batteriet på tastaturet gikk tomt, så er det jo ikke Chelsea som har kjøpt alle de spillerne. Det er han styrtrike lille jævelen som har punget ut for alle de spillerne.. Hadde Chelsea kjøpt de spillerne for penger de faktisk hadde fått gjennom å vunnet f.eks CL, PL og alt det der hadde ikke jeg hatt noe mer i mot Chelsea enn at jeg er Liverpoolsupporter. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Bortsett fra at manu og Arsenal ikke lengere har forkjøpsrett på spillere og ligatittelen i England har ikke Chelsea og Abramovitch ødelagt nevneverdig for fotballen. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: Molde og ingen andre Like stort sett alle norske klubber unntatt Molde, vet ikke helt hvorfor, tror det har noe med spillestil og investorer å gjøre... Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: VIF Grunn: Er lyn supporter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: Viking Grunn: Jeg liker ikke Stavanger og jeg liker ikke Viking. Jeg hater faktisk Viking. Land: England Serie: Premier League Klubb: Manchester United Grunn: Jeg hater hele klubben, nesten alle spillerne, drakt, stadion og sjel. Jeg hater alle sangene, alle målene og alle seriegullene, men over alt så hater jeg arrogansen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Land: EnglandSerie: Premier League Klubb: Chelsea Grunn: De har ufortjent suksess, og de ødelegger fotballen med økonomien dems. Drittlag! Liverpool kan få bli i PL siden kampene mot dem alltid er morsomme. Off-Topic: Går ikke til angrep på deg, men: - Eneste suksessen Chelsea har gjort er på Engelsk jord, og ikke annet sted. De har enda ikke vunnet CL etter at Abramovitsj og Murinho tok over, desverre for Chelsea-supportere. Stallen deres er nå fullbooket med stjernespillere, men tror ikke de kommer lengere uansett hvem de måtte kjøpe. De er kanskje verdens beste klubb på papiret, men ikke jaggu om de er verdens beste klubb prestasjonsmessig. On-Topic: Land: Italia. Klubb: Juventus. Grunn: Skulle håpet på enda en nedrykksplass til, til Serie C. Forbanna kampfikseri. Skal man vinne kamper, så får man spille om seier og ikke fikse på de. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Off-Topic:Går ikke til angrep på deg, men: - Eneste suksessen Chelsea har gjort er på Engelsk jord, og ikke annet sted. De har enda ikke vunnet CL etter at Abramovitsj og Murinho tok over, desverre for Chelsea-supportere. Stallen deres er nå fullbooket med stjernespillere, men tror ikke de kommer lengere uansett hvem de måtte kjøpe. De er kanskje verdens beste klubb på papiret, men ikke jaggu om de er verdens beste klubb prestasjonsmessig. 7169668[/snapback] Men det er to Premier League-titler de ikke skulle hatt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Jepp, det også. Men noe måtte skje med klubben, dog skjedde det noe veldig stort. Endret 28. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: HamKam Grunn: Håper HamKam rykker ned siden de spiller skikklig bedriten fotball, spessielt på bortebane. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Uten mye hell å håpe på... Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: Rosenborg Ballklubb Grunn: Har hatt et eitrende hat mot de siden 89. Samt at jeg er Viking-supporter Land: England Serie: Premier League Klubb: Manchester Utd. OG Liverpool Grunn: Evig lei maset om hvem er best av de osv. Gi plass for Tottenham og Stoke sier nå jeg ;P Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Ser meget ut til at Chelsea er et av de mest hatede lagene i verden. 7156668[/snapback] Ser meget ut til at Chelsea er et av de mest hatede lagene i målgruppen gutter 12-15 år. 7156727[/snapback] Eller at chelsea-supportere nekter å innse at chelsea er et av verdens mest forhatte lag. Land: EnglandSerie: Premier League Klubb: Manchester United Grunn: Jeg hater hele klubben, nesten alle spillerne, drakt, stadion og sjel. Jeg hater alle sangene, alle målene og alle seriegullene, men over alt så hater jeg arrogansen. 7168831[/snapback] Der sa du noe som rørte meg innerst i hjerterota. Visdomsord. *Velge ny favorittmoderator* Endret 29. oktober 2006 av danno_O Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er fornøyd så lenge Tromsø ikke rykker ned, noe de ikke gjør. Jaja, Molde, det var ikke meg imot, de har ikke gjort så mye av seg denne sesongen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Land: NorgeSerie: Tippeligaen Klubb: Viking Grunn: Jeg liker ikke Stavanger og jeg liker ikke Viking. Jeg hater faktisk Viking. Den støttes. I tillegg: Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: Molde Grunn: Ufordragelig lag Lenke til kommentar
Albino Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Land: NorgeSerie: Tippeligaen Klubb: Molde Grunn: Stian Ohr, Magne Hoseth, samt at jeg fortsatt assosierer Molde med Bernt Hulsker . Molde FK har lenge hatt en forkjærlighet for noen av de sleskeste individene i Norsk fotball, og de fortjener å brenne i første divisjon. Usaklig? Nei, egentlig ikke :!: 7160034[/snapback] Jo da, men alle disse tre har også spilt i VIF. Og VIF har hatt Morten Berre også. Jeg skjønner ikke helt hvorfor Magne Hoseth blir fremstilt som klysete. Han er ikke klyse selv om han går med sminke og Gucci, vet dere. Men Hoseth er en god og fair spillende spiller. Det er ikke akkurat Hulsker. Var ikke helt fan av hans spillestil da han spilte for Molde. Var kjent for å filme noe voldsomt. Vi kan i hvert fall skilte med å ha fostret opp Ole Gunnar Solskjær. Han er ingen klyse vel? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hah nå ryker Molde ned sammen med HamKam og muligens Odd Grenland... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Land: NorgeSerie: Tippeligaen Klubb: Viking Grunn: Jeg liker ikke Stavanger og jeg liker ikke Viking. Jeg hater faktisk Viking. Land: England Serie: Premier League Klubb: Manchester United Grunn: Jeg hater hele klubben, nesten alle spillerne, drakt, stadion og sjel. Jeg hater alle sangene, alle målene og alle seriegullene, men over alt så hater jeg arrogansen. 7168831[/snapback] u made my day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå