kaaasen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Heisann. Dette blir vel egentlig en slags telletråd hvis folk ikke følger malen jeg legger ut, så vi får bare krysse fingrene for at folk er intelligente nok til å følge reglene. Som dere sikkert forstår ut av topicen er spørsmålet altså hvilke klubber dere håper rykker ned i år. Jeg tenkte i utgangspunktet at vi skulle prøve å holde dette på et realistisk nivå, og ikke utsagn som "Jeg håper Real Madrid rykker ned fordi de suger". EKSEMPEL Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: Molde Grunn: Jeg håper Molde rykker ned til Adeccoligaen fordi de er et usympatisk lag, med en usympatisk trener. Måten de spiller fotball på har aldri appellert til meg. Nå er riktignok dette eksempelet litt farget av mine egne meninger, men det er jo også meninger denne topicen går ut på. Men folkens - vær så snill - IKKE begynn noe drittkasting! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva med: Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: Lillestrøm SK Grunn: Jeg er VIF supporter. Land: England Serie: Premier League Klubb: Liverpool Grunn: Jeg er United-supporter.' Kan ikke finne mange andre grunner til at jeg skulle ønske et lag ned... Men innerst inne tenker jeg at den siste heller kan bli byttet ut med: Land: England Serie: Premier League Klubb: Chelsea Grunn: De har ufortjent suksess, og de ødelegger fotballen med økonomien dems. Drittlag! Liverpool kan få bli i PL siden kampene mot dem alltid er morsomme. Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: Vålerenga Grunn: Jeg er lsk supporter Men igjen, det er jo alltid morro å slå dem da Håper rbk svikter skikkelig neste år, og rykker ned.. I år satser jeg på Tromsø... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Land: EnglandSerie: Premier League Klubb: Liverpool Grunn: Jeg er United-supporter.' 7154483[/snapback] Land: England Serie: Premier League Klubb: ManU Grunn: Jeg er Liverpool supporter Men ok, kan være enig i at heller Chelsea burde ned. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 I Norge bør lag som Tromsø, Sandefjord, Molde og Ham-Kam rykke ned da det er de klubbene som har lavest tilskuertall. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sandefjord rokker! Håper at 2-3 av de lagene som ligger over, eller under Sandefjord skal rykke ned! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Land: England Serie: Premier League Klubb: Chelsea Grunn: De burde ned fordi de er en gjeng lamers som kan kjøpe alle spillerne de vil ha, litt useriøs grunn. Men,men. Og fordi jeg er Arsenal supporter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser meget ut til at Chelsea er et av de mest hatede lagene i verden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser meget ut til at Chelsea er et av de mest hatede lagene i verden. 7156668[/snapback] Ser meget ut til at Chelsea er et av de mest hatede lagene i målgruppen gutter 12-15 år. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ser meget ut til at Chelsea er et av de mest hatede lagene i verden. 7156668[/snapback] Ser meget ut til at Chelsea er et av de mest hatede lagene i målgruppen gutter 12-15 år. 7156727[/snapback] Hmm, godt mulig det, men jeg har nok møtt en god del mennesker utenfor den aldersgruppen som ikke liker Chelsea. Ja, over 15 også. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Land: England Serie: PL Klubb: Arsenal Grunn: Et lag uten nesten engelske spillere, ivhvertfall på førstetroppen... Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: VIF Grunn: Brann supporter, og sterkt hat fra før av... Skjønner ikke at folk er så negative mot Chelsea, de fortjener det fordi de klarer det... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Skjønner ikke at folk er så negative mot Chelsea, de fortjener det fordi de klarer det... 7158027[/snapback] Hadde de klart det de gjør uten Abramovich? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Svaret er nei. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Forøvrig blodig urettferdig at enkeltpersoner med penger kan ødelegge fotballen sånn Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: Lyn Grunn: Fordi jeg hater at Edu legger seg ned så fort noen er i nærheten. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Land: Norge Serie: Tippeligaen Klubb: Molde Grunn: Stian Ohr, Magne Hoseth, samt at jeg fortsatt assosierer Molde med Bernt Hulsker . Molde FK har lenge hatt en forkjærlighet for noen av de sleskeste individene i Norsk fotball, og de fortjener å brenne i første divisjon. Usaklig? Nei, egentlig ikke :!: Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Land: NorgeSerie: Tippeligaen Klubb: Molde Grunn: Stian Ohr, Magne Hoseth, samt at jeg fortsatt assosierer Molde med Bernt Hulsker . Molde FK har lenge hatt en forkjærlighet for noen av de sleskeste individene i Norsk fotball, og de fortjener å brenne i første divisjon. Usaklig? Nei, egentlig ikke :!: 7160034[/snapback] Ja, gudskjelov at Hulsker er vekk fra Tippeligaen. Tror jeg kunne nominert han til norges styggeste spiller. Glemmer spesielt ikke den knyttneven dos Santos på Ålesund(?) fikk i ryggen Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja, gudskjelov at Hulsker er vekk fra Tippeligaen. Tror jeg kunne nominert han til norges styggeste spiller. Glemmer spesielt ikke den knyttneven dos Santos på Ålesund(?) fikk i ryggen 7160043[/snapback] Pluss albuer i alle retninger. Det at han hadde overdreven tro på egne ferdigheter gjorde han ikke særlig sjarmerende det heller Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Forøvrig blodig urettferdig at enkeltpersoner med penger kan ødelegge fotballen sånn 7158278[/snapback] Ødelagt fotballen sånn? Hva er sånn? At Robben havnet i Chelsea og ikke manu, Joe Cole kom til Chelsea isteden for Liverpool, Ballack til Chelsea isteden for Barcelona, Ashley Cole dro til Chelsea isteden for å bli i Arsenal, er det du mener at har ødelagt fotballen. At store stjerner drar fra en klubb til en annen. Mest sannsynlig hadde alle de CHelsea har kjøpt så langt havnet i en eller annen europeisk storklubb. At det Chelsea er enda et alternativ ødelegger på ingen måte fotballen. Og de store summene som brukes av Chelsea på spillere har blitt brukt før av samtlige storklubber opp igjennom årene. Zidane (til Real Madrid), Van Nistelrooy (til manu og Real Madrid), Figo (til Real Madrid), Tore Andre Flo (til Glasgow Rangers), Ronaldinho (til Barcelona), Nedved (til Juventus), Buffon (til Juventus) og mange flere gikk ikke akkurat gratis til de nevnte klubbene. On topic: Lag: Molde, Fredrikstad og Viking Grunn: Da rykker ikke Tromsø ned. Endret 27. oktober 2006 av Ant1 Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ødelagt fotballen sånn? Hva er sånn? At Robben havnet i Chelsea og ikke manu, Joe Cole kom til Chelsea isteden for Liverpool, Ballack til Chelsea isteden for Barcelona, Ashley Cole dro til Chelsea isteden for å bli i Arsenal, er det du mener at har ødelagt fotballen. At store stjerner drar fra en klubb til en annen. Mest sannsynlig hadde alle de CHelsea har kjøpt så langt havnet i en eller annen europeisk storklubb. 7160767[/snapback] Du pirker jo borti problemet. Alle spillerne kunne gått til forskjellige klubber, men de gikk til en klubb, Chelsea. De fleste klubber med fornuftig økonomi hadde gått for en av disse spillerne, "Crazy Ivan" gikk for alle. Det vil alltid være en misunnelse mot klubben med den rikeste onkelen, det er klart, og mange andre Premier League klubber har lignende tendenser, men Chelsea stiller seg allikevel i en særklasse. Man kan spørre seg hva som skjer den dagen Abramovich har vunnet CL, og syns han har oppnådd nok med Chelsea.... Chelsea tapte forøvrig 140 millioner pund i fjor, og Abramovich har brukt ca 250 mill pund på overganger fra 2003 til Januar 2006. Det reneste Real Madrid, bare det at de har en rik onkel som faktisk kan betale... Real Madrid har vel en gjeld på en milliard om jeg ikke husker feil http://www.999today.com/business/news/story/2639.html Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Land: Norge Serie: Tippeligaen Lag: Odd Grenland Grunn: Aldri likt det laget, de overrasker aldri, kan ikke huske de har hevdet seg i toppen noen gang, men har allikevel holdt seg i Tippeligaen. Nå er det på tide at de rykker ned Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Odd Grenland: 1999: 7. plass 2000: 8. plass 2001: 6. plass 2002: 6. plass 2003: 4. plass 2004: 8. plass 2005: 9. plass Man ser her at det er en stund siden de kjempa om topp-plassering. 2003 med en 4. plass er best. Så da støtter jeg passion sitt utsagn om at det er på tide å rykke ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå