Gå til innhold

TheOats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan ta bilder av deg selv med 360-kameraet og bruke som avatar. Kun folk på vennelista di vil se dette bildet.

7154108[/snapback]

Man kan vel velge selv om bildet skal vises til alle eller bare til venner?

Slik er det i hvertfall med vanlige gamer pictures på x360...

Lenke til kommentar
Faen så irriterende at man må kjøpe kamera for at det skal funke.

Vi snakker om det samme? Altså det lille icon tingen som er på gamer card'et?

7154169[/snapback]

Man må gjerne ha et kamera for å ta bilder. Man kan ikke benytte egne bilder laget på en pc. Kun bilder tatt med kamera eller bilder lastet ned fra marketplace.

Lenke til kommentar
Du kan ta bilder av deg selv med 360-kameraet og bruke som avatar. Kun folk på vennelista di vil se dette bildet.

7154108[/snapback]

7154118[/snapback]

Tror ikke Microsoft ønsker at pedofile skal legge ut bilder av skrittet sitt, og så rase rundt fra lobby til lobby for å eksponere seg for ungdom. Såvidt jeg har forstått vil kun de på vennelista di få se ditt personlige bilde, resten ser avataren din.

Lenke til kommentar

7154108[/snapback]

7154118[/snapback]

Tror ikke Microsoft ønsker at pedofile skal legge ut bilder av skrittet sitt, og så rase rundt fra lobby til lobby for å eksponere seg for ungdom. Såvidt jeg har forstått vil kun de på vennelista di få se ditt personlige bilde, resten ser avataren din.

7154313[/snapback]

Så du snakker om et annet type bilde en meg? Det er avataren jeg vil skifte.

Dessuten vil garantert noen reagere og raportere vist noen gjør det, å da er det bare for MS å ha moderatorer som sparker slike folk hardt.

Lenke til kommentar

Det er to type avatarer, en privat og en offentlig. Den private er kun vist til folk på din venneliste og man kan bruke bilder tatt med kameraet. Din offentlige avatar må derimot være en du enter får med xboxen eller kjøper selv. Hvorfor? Som det ble nevnt tidligere, uanstendige bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...