zoneman Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hmm det dere med å flytte lisensen til vista? det gjelder vel bare for os somer bundla med ny pc?. Hvis jeg kjøper en vista lisens uten pc så følger vel den meg å ikke hw`n jeg har der og da?. Lenke til kommentar
defensor Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Til: Defensor.. HAHA? Øhh... Det er som å si i et selskap: "Kan eg få alles opmerksomhet" *For så å sette seg ned*... Hva er det du vil fram til? 7169327[/snapback] ? skjønner ikke helt hva du mener nå,men jeg prøvde bare å gi et svar på hvorfor M$ ikke gir ut dx10 til XP.... Det er jo en viss forskjell på HAHA og hehe, syntes du ikke? Jeg syntes posten var morsom siden mange her sikkert laster ned en del software. edit: Fjernet noe som kanskje kunne oppfattes negativt Endret 28. oktober 2006 av defensor Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Sånne som deg orker eg ikke å bruke tiden min på for å være helt ærlig Hvis ikke du har noe mer fornuftig og konkret å komme med så får det bare være! Lenke til kommentar
defensor Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Sånne som deg orker eg ikke å bruke tiden min på for å være helt ærlig Hvis ikke du har noe mer fornuftig og konkret å komme med så får det bare være! 7170997[/snapback] Jøss da det var litt av en reaksjon! Skjønner ikke helt hva du snakker om Endret 28. oktober 2006 av defensor Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Så de eksklusive spillene som bare vil fungere til Vista\m direct X10 blir spill Microsoft har produsert? 7169400[/snapback] Nei, det er og andre spel som vil krevje Vista, til dømes Alan Wake (det kjem og til konsoll). Men det er svært få spel som bare vil kome til Vista. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Men er det noen som vet om det er tekniske begrensninger i XP som gjør at ikke Direct X 10 fungere? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Men er det noen som vet om det er tekniske begrensninger i XP som gjør at ikke Direct X 10 fungere? 7172158[/snapback] Du kan lese litt om det her: http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1982133,00.asp Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det er mye verre ting enn Vista på vei gutter og jenter. NGSCB, HDCP osv.. 7158851[/snapback] Hva betyr det med andre ord på norsk? 7158862[/snapback] Next-Generation Secure Computing Base, før kjent som Palladium kommer i aksjon sammen med Vista. Dette åpner for masse kjekke muligheter for å forhindre piratkopiering. Ikke fullt så kjekt for den normale bruker, men det driter de i. High-Bandwidth Digital Content Protection er også noe i den samme duren. Dere som har kjøpt dere en skikkelig stor og lekker skjerm til PC-en i det siste kan for eksempel måtte kaste vekk den når Vista kommer. Det er nemlig slik at du trenger støtte for HDCP i skjermen din for å se HD-materiale. Hvis du ikke har det tror jeg det fungerer slik at du må se f. eks filmen i dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 DX 10 kommer til å bli bra;) jeg har venta ganske lenge nå, så regner med det blir en G80 GTS. Klart microsoft vil tjene penger! Dette er jo en grei måte å gjøre det på for dem, men det er noen negative ting til det oxo; piratene vil ikke like dette, og vil nok prøve å hacke vista, men det ville de nok gjort uannsett. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Folk synes det er greit å betale for hver eneste Battlefield spill som kommer ut hvert år som viser nesten ingenting til forbedringer, heller det motsatte. Men å betale for det viktigste programmet på din PC er farlig ja ! Vista blir det største forbedringen til Windows siden starten. DirectX10 bringer med seg en ny era av spill. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har lyst å kjøpe windows jeg, men hvis det blir sån at jeg må kjøpe ny lisens hver gang jeg bytter hk, eller hd osv så kan dem glemme det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå