Gå til innhold

Microsoft + Blu-ray mulig

Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det dumme med at dei seier slikt, er at dei skapar usikkerhet.

Eg har hvertfall lite lyst å bruka 1500-2000 kroner på ein HD-DVD spelar, som blir obsolete, hvis MS plutseleg finn ut at dei heller tar BR.

Og med tanke på at HD-DVD har mindre støtte i bransjen allereie, så er det utruleg idiotisk at dei seier slikt, spesiellt når dei har heile tida vært ein av juggernaughtane bak HD-DVD satsinga.

Lenke til kommentar

Håper de holder seg til Hd-dvd så det ikke blir så mye for oss å foholde seg til.

Kansje de sa at de kunne det i tilfelle BlueRay "vinner"

Tror kansje hd-dvd "vinner", den er den eneste jeg har sett komme i vanlig dvd spiller form og til pc'er.

Kansje jeg ikke følger så mye med men er slik jeg legger merke til etter å lese litt datablader.

Lenke til kommentar
Det dumme med at dei seier slikt, er at dei skapar usikkerhet.

Eg har hvertfall lite lyst å bruka 1500-2000 kroner på ein HD-DVD spelar, som blir obsolete, hvis MS plutseleg finn ut at dei heller tar BR.

Og med tanke på at HD-DVD har mindre støtte i bransjen allereie, så er det utruleg idiotisk at dei seier slikt, spesiellt når dei har heile tida vært ein av juggernaughtane bak HD-DVD satsinga.

7153852[/snapback]

Jeg tror ikke dette blir et reelt problem, jeg tror at om et par år får vi spillere som takler begge format.

Se bare på dagens DVD-brennere til PC. De spiser alt. Jeg tipper det blir likt med HD-generasjon spillere.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper 360 for spill, og ikke media. Jeg vil ha en konsoll, som er en konsoll, ikke full av fancy funksjoner som senker kraften i konsollen min...

7154520[/snapback]

Hva har det med noe å gjøre?

7154622[/snapback]

Jeg vil ikke ha Blu-ray men en konsoll som er en konsoll sånn som N64 var...

Altså kun spill, ikke noe annet. Ren nytelse for en sann gamer... DVD er fint, men jeg har en allerede nå, så ja hva gjør jeg med den?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
HD-DVD leder så langt vistnok. Blueray filmer er mye dyrere og det er mye mindre utvalg.

7154722[/snapback]

Jepp, men det skal bli spennde å se hva som skjer når PS3 kommer ut. Jeg har tro på at ting vil jevne seg ut iløpet av vinteren/våren. :-)

Lenke til kommentar
Jeg kjøper 360 for spill, og ikke media. Jeg vil ha en konsoll, som er en konsoll, ikke full av fancy funksjoner som senker kraften i konsollen min...

7154520[/snapback]

Hva har det med noe å gjøre?

7154622[/snapback]

Jeg vil ikke ha Blu-ray men en konsoll som er en konsoll sånn som N64 var...

Altså kun spill, ikke noe annet. Ren nytelse for en sann gamer... DVD er fint, men jeg har en allerede nå, så ja hva gjør jeg med den?

7154671[/snapback]

Kjøp en wii, og drit i denne tråden ...

Lenke til kommentar

Skjønar dykk ingen ting?

Når Microsoft kjem med slike uttalelsar, påverkar det såklart HD DVD salet, pga at det skapar usikkerhet blandt forbrukarar. Kven vil kjøpe ein spelar til fleire tusen kroner, for så å måtte kaste den fordi at MS kom med ny BR spelar som erstattar den.

Slikt underbyggjer alt dei har jobba så hardt for.

Lenke til kommentar
Ja tror ikke dette er en veldig smart uttalelse av MS, det kan oppfattes som om de er svake i troa, og kan skape usikkerhet..

7155350[/snapback]

Akuratt det eg og vil fram til.

Korleis blir det for dei som er early-adopters, og går til innkjøp av HD DVD drev til 360 med ein gong det kjem - og kun kort tid etter, droppar MS heile HD DVD ballen, og går over til BR.

Eg hadde hvertfall blitt forbanna.

Pga denne uttalelsen her, droppar eg HD DVD kjøp med ein gong, og avventar litt.

Lenke til kommentar
Det sier jo bare at MS kan om de vil... Ikke noe annet.

7155395[/snapback]

Ja men det er rart av de å nevne det.. er ikke dette en selvfølge som du selv sier? Tviler jeg ser Sony av seg selv si at de kan lage en HD DVD spiller som tilbehør hvis de vil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...