kinlin Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg skal reise 3 mnd. til Guatemala. Hvilke abonnomenter er billigest å ha når du er utenlands? Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg hadde kjøpt en mobilabonnement i Guatemala, og gitt nummeret til vennene dine. De må ringe til Guatemala, men det blir sikkert rimeligere enn å portere samtalen videre fra Norge... Lenke til kommentar
kinlin Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg hadde kjøpt en mobilabonnement i Guatemala, og gitt nummeret til vennene dine. De må ringe til Guatemala, men det blir sikkert rimeligere enn å portere samtalen videre fra Norge... 7154904[/snapback] takk Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Min erfaring: det lønner seg alltid å kjøpe en lokal sim, og ringe hjem med det. Folk i Norge bør ikke ringe deg, det er meget dyrt. Be dem heller sende MMS, det koster det samme å sende til utlandet som i norge (hos Chess ihvertfall), og så kan du ringe tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå