endrebjo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 -trynet må vekk! Makan til unødvendig smiley har jeg ikke sett på lenge. Hvorfor i svarte skal man skape frykt på et internettforum? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Et annet eksempel på misbruk, er av denne smileyen: Jeg er 14 år k9zf9z hvor gamle er dere a? Får liksom følelsen av at vedkommende bare tok den første og mest desperate smileyen som var, bare for å ha en smiley 7153833[/snapback] Den der tillegger jo en ekstra mening til innlegget, nettopp det at brukeren er pre-pubertal og desperat (eller gjør narr av de som er det). -trynet må vekk!Makan til unødvendig smiley har jeg ikke sett på lenge. Hvorfor i svarte skal man skape frykt på et internettforum? 7185132[/snapback] Den kan jo f.eks. brukes når man sier "Ååh, jeg ninjaet [Hogger Epix] i WoW i stad " eller når man sier "Jeg fant en exploit på itavisen.no i stad ". Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 -trynet må vekk!Makan til unødvendig smiley har jeg ikke sett på lenge. Hvorfor i svarte skal man skape frykt på et internettforum? 7185132[/snapback] "Jeg fant en exploit på itavisen.no i stad ". 7185205[/snapback] Nei! Det ser bare teit ut.Hvis du synes det var kult at du fant exploiten kan du bruke: Hvis du synes det var finurlig gjort å finne exploiten kan du bruke: Hvis du misbruker exploiten kan du bruke denne: Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og hvis du er redd for exploiten (phear!), kan du bruke Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og hvis du er redd for exploiten (phear!), kan du bruke 7187447[/snapback] Nei.Da passer denne bedre (selv om den kanskje er en smule overdrevet): Semantikk vet du: :scared: = redd :ph34r: = frykt = taliban-trusler Taliban-trynet bør bare brukes av Taliban-soldater som infiltrerer forumet og sprer frykt. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kjempefin guide Har jeg skjønt det nå? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 ... Tror det kan skyldes den her: 7181174[/snapback] Hehe, disse kjøper jeg.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 -trynet må vekk!Makan til unødvendig smiley har jeg ikke sett på lenge. Hvorfor i svarte skal man skape frykt på et internettforum? 7185132[/snapback] "Jeg fant en exploit på itavisen.no i stad ". 7185205[/snapback] Nei! Det ser bare teit ut.Hvis du synes det var kult at du fant exploiten kan du bruke: Hvis du synes det var finurlig gjort å finne exploiten kan du bruke: Hvis du misbruker exploiten kan du bruke denne: 7187440[/snapback] Hørt om uttrykket "PH34R MY POWAAA!111l|"? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Spør en ninja, send en mail, kanskje han svarer på den absolutte ninja bruken http://www.youtube.com/watch?v=L2JMbCuTQEI...related&search= Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hørt om uttrykket "PH34R MY POWAAA!111l|"? 7187991[/snapback] => Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Var det noen som slettet det forrige svaret mitt på den posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå