Gå til innhold

Nytt timesalg på Netshop

Anbefalte innlegg

Kan dere være så utrolig snille Netshop og legge ut en lcd, plasma hjemmekino projektor som både er veldig bra og litt billig? :) Vær så snill.

7158151[/snapback]

Tror det allerede har vært lagt ut noen tidligere idag. Og det kommer ikke flere tilbud enn de som står der nå, hvis dere leser på toppen av siden

men for noen tilbud. printer satt ned nesten 1000 kr :dontgetit:

7158162[/snapback]

Det er ikke det jeg leser.

Det står at det vil komme fler inntil medlingen blir endret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke det jeg leser.

Det står at det vil komme fler inntil medlingen blir endret.

7158189[/snapback]

Oi, la ikke merke til det :> Uansett tror jeg det de selger ut nå er billige rest-ting de har mye av

7158211[/snapback]

Nikon D80.. sikkert noe billig rest ting ja.. *mhhf*

Lenke til kommentar

Hei alle forumbrukere. JA vi ser dere :-)

Husk at alle tilbudene som nå ligger ute gjelder ut kvelden, eller til det er tomt på lager. Disse tingene er ting vi har 1-2-3 eller så igjen av og vi ønsker å slutte med eller at det er kommet nye ting i stedet som har tatt over.

disse produktene vil ha50 % av standard utsalgspris. GOD KVELD FRA OSS I NETSHOP :thumbup:

Lenke til kommentar

Takker så meget :)

I spill presterer også skjermen greit. Gjennomsnittsskjermen har blitt betraktelig bedre det siste året, og det skal litt til for å fremheve seg på dette området i dag. FP91G+ har noe etterslep, men ikke overveldende mye. Dermed plasserer den seg i den store massen med "midt på treet"-skjermer.

Endret av Makky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...